• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
مدیر محله اسلامی تازه آباد کوهدشت مطرح کرد:

آسفالت 6 خیابان و روشنایی تمام معابر محله تازه آباد کوهدشت / مطالبات شورای محله به ثمر نشست

  • کد خبر : 74756
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
آسفالت 6 خیابان و روشنایی تمام معابر محله تازه آباد کوهدشت / مطالبات شورای محله به ثمر نشست
موسوی گفت : قول مساعد برای آسفالت 6 خیابان و روشنایی تمامی تیر های چراغ برق محله تازه آباد کوهدشت توسط شورای محله تازه آباد و بسیجیان از مسئولین گرفته شد و فاز عملیاتی آن در حال اجراست .

سید نیما موسوی در گفت و گو با خبرنگار کانون سبحان اظهار داشت : جلسه شورای محله اسلامی تازه آباد که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، رییس اداره برق شهرستان، معاون اجتماعی سپاه شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء و اعضای شورای محله اسلامی در محل پایگاه شهید محلاتی برگزار شد.

وی افزود : در این جلسه مطالبات اصلی مردم منطقه تازه آباد توسط شورای محترم محله و بسیجیان به سمع و نظر مسئولین مربوطه رسید و قول مساعد برای حل مشکلات در کوتاه ترین زمان اخذ گردید.

مدیر محله اسلامی تازه آباد کوهدشت ضمن اشاره به استقبال مسئولین از این مطالبات عام المنفعه افزود: آسفالت خیابان ها و رفع مشکل تاریکی معابر از اصلی ترین مطالبات مردم فهیم و همیشه در صحنه تازه آباد بوده که با پیگیری های شورای محله اسلامی و نیرو های بسیجی و انقلابی و همچنین حمایت فرماندار محترم و فرماندهی محترم سپاه ناحیه کوهدشت مصوب گردید : 1) تامین تعداد 500 لامپ برای چراغ های خاموش محله تازه آباد
2) آسفالت 6 خیابان از معابر منطقه تازه آباد

موسوی چشاندن طعم شیرین خدمات بی شائبه نظام مقدس جمهوری اسلامی را از وظایف مسئولین دانست و خاطر نشان کرد : تا کنون 60 درصد از کار روشنایی معابر محله تازه آباد انجام گرفته است و رزمایش مشترک اداره برق و بسیج به جهت اتمام کار روشنایی معابر روز شنبه راس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد .

وی تصریح کرد : در پی رایزنی های انجام شده ، رزمایش اجرایی آسفالت تازه آباد نیز در روز های آتی با حضور عوامل خدوم شهرداری و نیرو های بسیجی انجام خواهد گرفت و نتایج آن به مردم شریف منطقه اطلاع رسانی خواهد شد .

مدیر محله اسلامی تازه آباد کوهدشت با اشاره به اقدامات بسیج در زمینه محرومیت زدایی خاطر نشان کرد : شورای محله اسلامی به عنوان زیر مجموعه معاونت اجتماعی سازمان بسیج ، با هدف کاهش ظریب محرومیت و محرومیت زدایی و حل مشکلات اجتماعی ، زیرساختی ، فرهنگی و عمرانی محلات تشکیل شده است .

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افراد سهیم در این امر خیر عنوان کرد : قطعا و یقینا اجر این خدمت رسانی به بانیان امر خواهد رسید و بنده به نوبه خود و به نمایندگی از مردم فهیم و انقلابی محله اسلامی تازه آباد ، مراتب تقدیر و تشکر از پیگیری های دلسوزانه برادران گرانقدر : فرماندار محترم و انقلابی شهرستان کوهدشت ، فرماندهی محترم سپاه ناحیه کوهدشت ، فرماندهی محترم نیروی انتظامی ، شهردار محترم ، ریاست محترم اداره برق شهرستان و شورای محترم محله اسلامی را اعلام میدارم . باشد که این لطف شما مورد عنایت حضرت حق قرار گیرد.

 

تصاویر جلسه شورای محله با حضور مسئولین :

/انتهای خبر

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.