• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
استاد دانشگاه:

آمریکا به وجود آورنده منافقین و داعش است

  • کد خبر : 76972
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
آمریکا به وجود آورنده منافقین و داعش است
تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه با بیان اینکه آمریکا، به وجود آورنده منافقین و داعش است، گفت: هدف اصلی منافقین از ترور مردم و مسئولان این بود که انقلاب اسلامی ایران نتواند حیات خود را ادامه دهد.

به گزارش کانون سبحان، غلامرضا یاسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبری در پنجم تیرماه سال ۶۰ اظهارداشت: همه می‌دانند منافقین بعد از عزل بنی‌صدر، بحث عملیات مسلحانه و ترور را در دستور کار قرار دادند که با تهدید و ترور، هم مردم و هم مسئولان را بترسانند و تصور می‌کردند که شاید اینگونه بتوانند حکومت را در دست بگیرند.

وی افزود: منافقین بعد از برکناری بنی‌صدر ترورهای گسترده و جنایت‌های زیادی را انجام دادند به طوری که هم مردم عادی و هم مسئولان را ترور می‌کردند تا به هدفشان برسند که در این راستا شیطان بزرگ، حامی منافقین برای ترور در کشور بود.

تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه بیان کرد: یکی از ترورهای منافقین در پنجم تیرماه سال ۶۰ بود که مقام معظم رهبری را در مسجد ابوذر ترور کردند و هدف اصلی منافقین از ترور مسئولان کشوری این بود که امام خمینی(ره) بی یار و یاور بماند و انقلاب اسلامی ایران نتواند حیات خود را ادامه دهد اما خواست خدا اینگونه بود که انقلاب اسلامی ایران استمرار داشته باشد لذا شاهد امداد غیبی و الهی بودیم و خداوند خواست تا مقام معظم رهبری به عنوان ذخیره‌ای باشد تا رهبری جامعه را پس از ارتحال امام خمینی(ره) بر عهده بگیرند.

یاسینی‌کیا بیان کرد: منافقین در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی، در ترور آحاد ملت ایران کوتاهی نکرده و دستشان تا آرنج در خون مردم مظلوم و بی‌گناه آغشته شده ولی با خون هر شهیدی که ریخته شد، نهال انقلاب تنومندتر شد.

وی با اشاره به نقش آمریکا در پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی، خاطرنشان کرد: گروهک‌های تروریستی در تمام دنیا به خودی خود توانایی اینکه بتوانند در مقابل یک ملت بجنگند را ندارند و حتما باید پشتیبان و حامی داشته باشند که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در همه ترور و ترویست‌ها نقش پررنگی دارد.

تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه بیان کرد: به وجود آورنده منافقین و داعش، آمریکا یا همان شیطان بزرگ است که با حمایت از این گروهک‌های ترویستی در دنیا جنایت‌های زیادی را انجام داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.