• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
فرمانده سپاه کوهدشت خبر داد:

اجرای 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کوهدشت/ دفاع مقدس مظهر شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها است

  • کد خبر : 71494
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۴۵
اجرای 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کوهدشت/ دفاع مقدس مظهر شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها است
سرهنگ کونانی با اشاره به اجرای 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کوهدشت،گفت: دفاع مقدس مظهر شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها است.

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از رشادت‌ها و ایثار رزمندگانی است که باایمان و اعتقادی راسخ در برابر دنیای استکبار ایستاد و به پیروزی رسیدند.

وی افزود: دفاع مقدس مظهر شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها است، امروز روحیه جهادی جوانان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی برگرفته از فرهنگ ناب دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه کوهدشت عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.»

وی تصریح کرد: خلق صحنه‌های زیبای کمک‌های مؤمنانه و خدمت‌رسانی کادر درمان و گروه‌های جهادی در ایام کرونا تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است که سرشار از معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پرتلاش نیروهای بسیجی و مردمی بود.

کونانی با اشاره به برگزاری 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کوهدشت، گفت: غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار مسئولان با امام‌جمعه، اجرای رژه موتوری، برپایی ایستگاه سیار واکسیناسیون کرونا، رزمایش کمک مومنانه، برپایی یادواره شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی، تجلیل از مدافعان سلامت، افتتاح نمایشگاه عکس شهدا و رزمندگان، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و … ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کوهدشت به شمارمی رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.