• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

احتمال زیاد حضور سعید معروف و موسوی در تیم رؤیایی/ علاقه مندان به حضور معروف به وی رای بدهند+لینک

  • کد خبر : 7863
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
احتمال زیاد حضور سعید معروف و موسوی در تیم رؤیایی/ علاقه مندان به حضور معروف به وی رای بدهند+لینک

سایت World of volley یک نظرسنجی برگزار می‌کند تا مخاطبان بتوانند تیم رؤیایی سال را انتخاب کنند.

13931028000622_PhotoIبه گزارش سرویس ورزشی“کانون سبحان”، سایت Worldofvolley به تازگی یک نظرسنجی برگزار کرده است تا تیم رویایی سال 2014 – 2015 توسط مخاطبان انتخاب شود. در بین بازیکنانی که نامشان مطرح شده است نام سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و همچنین سید محمد موسوی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران به چشم می‌خورد.

برای انتخاب تیم رویایی دو روز تا پایان دور دوم نظرسنجی باقی مانده‌ است و بازیکنان با کمترین تعداد رای، از مسابقه حذف خواهند شد. با نگاهی به نتایج فعلی رقابت‌ها در بخش مردان، به نظر می‌رسد که بازیکنانی مانند لوسیانو دچکو، تسوتان سوکولوف، اروین نگاپت، اریک شوجی، روبرت لندی سیمون و امانوئل بیرارلی از دور مسابقه حدف خواهند شد. این در حالی است که نبرد میان ریکاردو بیرارلی و تایلر ساندر تا آخرین لحظه، نفس‌گیر خواهد بود.

در حال حاضر بازیکنانی مانند سعید معروف، سید محمد موسوی، ماریوش ولازلی، ویلفردو لئون، بارتوش کورک، کریشتوف ایگناچاک، پیوتر نواکوفسکی وضعیت خوبی دارند و شانس بالایی برای قرار گرفتن در تیم رویایی سال دارند.

با این شرایط به نظر می‌رسد علاقمندان به والیبال در ایران و لهستان حضور پررنگی در این نظرسنجی داشتند؛ نظر سنجی سایت Worldofvolley همچنان ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت برترین بازیکنان را برای حضور در تیم رویایی انتخاب کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.