• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

از طرح جذب جوانان مستعد در آموزش‌وپرورش حمایت می‌کنم

  • کد خبر : 73151
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
از طرح جذب جوانان مستعد در آموزش‌وپرورش حمایت می‌کنم
حجت الاسلام مبلغی گفت:از طرح جذب جوانان مستعد در آموزش‌وپرورش حمایت می‌کنم.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در جمع مربیان پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان اظهار داشت: نقطه قوت کوهدشت و رومشکان، وجود جوانان خوب و مستعد آن است و در کنار این ظرفیت، مسئله بیکاری همین جوانان، مهم‌ترین نقطه‌ضعف به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دیگر این منطقه علاوه بر نیروی انسانی بااستعداد، به زمین‌های حاصلخیز کشاورزی، طبیعت زیبا و آب افزود: کارهای زیادی را در این حوزه می‌توان انجام داد و ظرفیت‌های مختلف کشاورزی و دام‌پروری در منطقه وجود دارد ولی زیرساخت مناسب فراهم نیست و یک اراده قوی می‌خواهد؛ باید از ظرفیت‌های کشوری برای رفع مشکلات در این منطقه استفاده کنیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدای لرستانی در ایام دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: مردم کوهدشت و رومشکان بر کشور ایران حق فراوان دارند؛ نقش رزمندگان این منطقه در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به کیفیت آموزش در سطوح مختلف تحصیلی، تصریح کرد: در مجلس از طرحی که تعداد قابل‌توجهی از جوانان مستعد ما را جذب آموزش‌وپرورش کند استقبال خواهیم کرد.

گفتنی است در این مراسم جمعی از معلمان دارای سوابق تحصیلی کوهدشت و رومشکان درزمینهٔ جذب در آموزش‌وپرورش بر اساس سوابق تدریس و تأیید طرحی در این راستا در مجلس را مطالبه خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.