• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
با حضور استاندار لرستان برگزار شد:

افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در کوهدشت

  • کد خبر : 79768
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در کوهدشت
در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار لرستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در کوهدشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کانون سبحان،در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار لرستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در کوهدشت به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای برنامه‌ها طرح گازرسانی به ۱۶ روستا و ۱۵ واحد صنعتی بااعتبار ۱۱ میلیارد تومان، زایشگاه (LDR) بیمارستان مام خمینی(ره) با متراژ ۷۰۰ مترمربع و اعتبار هشت میلیارد تومان و سردخانه صنعتی بالای صفر درجه بخش خصوصی بااعتبار ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه‌های روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی کوهدشت به طول ۱۰۲ کیلومتر و اعتبار ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید والامقام عبدالله شهبازی، نخستین شهید ایام انقلاب اسلامی شهرستان کوهدشت و شرکت در شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به کوهدشت بود.

در جلسه شورای اداری شهرستان، فرهاد زیویار استاندار ضمن تشکر از مردم بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین حضور پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات تأکید نمودند و از آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم خبر داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.