• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

الهیار ملکشاهی:تیم مذاکره کننده ما ۱۰۰ درصد مورد تایید رهبری است./حمایت از مظلومان جهان جزءفرهنگ دینی ما است.

  • کد خبر : 15412
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
الهیار ملکشاهی:تیم مذاکره کننده ما ۱۰۰ درصد مورد تایید رهبری است./حمایت از مظلومان جهان جزءفرهنگ دینی ما است.

کوهدشت – نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت و پشتیبانی تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد.

2015-07-10_043246به گزارش “کانون سبحان”؛ ، الهیار ملکشاهی در مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان این که راهپیمایی روز قدس یک مراسم عبادی سیاسی است، گفت: باید از مردم شریف کوهدشت سپاسگزاری کرد چرا که در این هوای گرم و پس از بیداری شب قدر و با زبان روزه برای لبیک به خواست امام راحل و همچنین فرمان رهبر معظم انقلاب در این راهپیمایی عبادی سیاسی شرکت کرده اند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز قدس تنها یک نمایش و همایش سیاسی نیست بلکه یک همایش عبادی برای تبیین خواسته ها و پایه های اسلام عزیز بوده چرا که اسلام عزیز امت را همواره به وحدت دعوت می کند و امروز روز مبارزه با ظالمان است.

ملکشاهی ادامه داد: امت اسلامی باید در مقابل هرستمی مبارزه و از هرمظلومی در هر نقطه از دنیا حمایت کند چرا که این فرهنگ دینی ما است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس پیرامون تاکید اسلام بر دفاع از مظلوم به ویژه ملت مظلوم فلسطین اظهارداشت: امروز در کشور ما و برخی کشورها راهپیمایی میلیونی برگزار می شود و در برخی کشورها هم که تعداد مسلمانانش به انگشتان دست هم نمی رسد در خانه های خود برای نابودی اسرائیل غاصب و فلسطین مظلوم دعا می کنند و خود را در این حرکت سیاسی عبادی شریک می دانند.

2015-07-10_042910

وی یادآورشد: اسرائیل امروز با ساختن گروه های تروریستی به دنبال ایجاد شکاف میان مسلمانان شیعه و سنی است ولی این طرح هم سرنوشتی جز شکست همچون گذشته ها نخواهد داشت.

ملکشاهی ادامه داد: دیروز گوش فلک را پرکرده بودند که اسرائیل شکست ناپذیر بوده اما در چندسال اخیر حزب الله با اراده آهنین در مقابل ارتش تا دندان مسلح این رژیم صف آرایی کرده و در طول کمتر از دو سال به همت خدا پایه های این رژیم غاصب را متزلزل کرده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز اسرائیل ناامن ترین و متزلزل ترین رژیم است و اتباع آن در هیچ کشوری از دنیا امنیت ندارند.

ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث مذاکرات و توافق هسته ای ایران، گفت: تیم مذاکره کننده ما ۱۰۰ درصد مورد تایید رهبری است بنابراین ما وظیفه داریم به تبعیت از رهبری این تیم را تقویت کنیم.

وی افزود: تیم مذاکره کننده تنها تیم دولت نیست بلکه تیم نظام بوده و ما باید برای این که این تیم بتواند خواسته های به حق مردم ایران را به کرسی مذاکره بنشاند از آن پشتیبانی کنیم چرا که این تیم برای موفقیتش باید از پشتوانه همه ملت بهره مند باشد.

وی گفت: این یک نعمت است و باعث غرور ملت بزرگ ایران که تمام دنیا در مقابل کشور ما به مذاکره نشسته است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.