• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

انقلاب اسلامی، معجزه الهی بود

  • کد خبر : 79485
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
انقلاب اسلامی، معجزه الهی بود
امام‌جمعه کوهدشت گفت: انقلاب اسلامی ایران، در قرن معاصر یکی از معجزات الهی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار‌داشت: انقلاب اسلامی ایران، در قرن معاصر یکی از معجزات الهی به شمار می‌رود و به عبارتی انقلاب درونی ملت و توجه به پروردگار متعال موجب پدیدار شدن انقلاب اسلامی ایران شد.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب همواره در بیانات خود بر کلیدواژه مردم تأکید فراوانی دارند و به این تعبیر می‌کنند که مسئولان خدمتگزار و نوکر مردم هستند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم درصحنه انتخابات عنوان کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و هرکسی وظیفه دارد از این حق قانونی و شرعی خود در انتخاب فرد اصلح استفاده نماید.

وی با اشاره به تحولات منطقه تصریح کرد: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه غیرقابل ترمیمی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و چهره پلید استکبار جهانی را برجهان نمایان شد و نشان داد که این جنایتکاران دیگر نقشی در آینده نخواهند داشت و رسوا خواهند شد.

طهماسبی با اشاره به تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: در تمام کشورها، ارگان‌های نظارتی بایستی وجود داشته باشد، باید همه به قانون تمکین کنند، شورای نگهبان وظایف مهمی بر عهده دارد، افرادی که صلاحیت دارند بایستی تائید شوند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به برکات معنوی ماه رجب، بیان کرد: اعتکاف روز خودسازی و خلوتگاهی برای ارتباط با معبود بوده و عملی شبیه به حج، جهاد و نماز است.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران، ان‌شاءالله به انقلاب منجی عالم بشریت متصل خواهد شد، بایستی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ایام تبیین و بازگو شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.