• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
امام جمعه کوهدشت در خطبه های نمازجمعه ۲۶خرداد مطرح کرد:

اهمیت پیشرفت ایران در صنعت هسته‌ای

  • کد خبر : 76945
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
اهمیت پیشرفت ایران در صنعت هسته‌ای
امام جمعه کوهدشت در اهمیت پیشرفت ایران در صنعت هسته‌ای بیان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر اینکه کلید پیشرفت ایران مسئله هسته‌ای است

به گزارش کانون سبحان حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته(۲۶خرداد) کوهدشت، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: کسی که حرام بخورد و سنت‌های الهی را بجا نیاورد از هوای نفس تبعیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه یاد خدا آرامش‌بخش قلب‌ها است، افزود: بزرگ‌ترین ثمره عقل ریشه‌کن کردن هوای نفس است، اگر ما توانستیم بر عادت‌های بد غالب شدیم پیروز هستیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: یکی از اولویت‌ها و از مسائل اساسی در کشور مسئله کشاورزی است، کشاورزی را باید در درجه اول اهمیت قرارداد، کشاورزان اقرب ‌الناس به خداوند متعال هستند.

وی با اشاره به اهمیت پیشرفت ایران در صنعت هسته‌ای، تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر اینکه کلید پیشرفت ایران مسئله هسته‌ای است به این دلیل است که در تسهیل زیست انسان و بهره‌وری بهتر از منابع خدادادی تأثیر دارد و در حوزه پزشکی، صنعتی، کشاورزی، انرژی، تولید مواد اولیه و… نیز کاربرد زیادی دارد و به عبارتی کشوری که صنعت هسته‌ای نداشته باشد، عقب‌مانده است.

طهماسبی گفت: ایران به‌خوبی منطق «ما می‌توانیم» را نشان داد و امروز نیز پرچم‌دار این کار مقام معظم رهبری بوده که عالمی سیاستمدار و قوی است و می‌داند کشور به چه نیازمند می‌باشد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به سفرهای خارجی رئیس‌جمهور، بیان کرد: تدبیر دولت این می‌باشد که با کشورهایی ارتباط برقرار کرده و ازنظر سیاسی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی دستاوردهای خوبی نیز به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی مهم‌ترین مسئله در جهان ‌هست، بیان کرد: کشت خشخاش در شهرستان بسیار خطر‌ناک است باید به‌جای خشخاش تشویق شوند که مردم زعفران بکارند و این وظیفه جهاد کشاورزی می‌باشد، باید دولت کشاورزان را تقویت کند تا بسیاری از مشکلات حل شود؛ استارت کشت کاملیا در شهرستان بسیار مطلوب است.

انتهای‌پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.