• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
امام جمعه کوهدشت در خطبه های نمازجمعه :

ایران دارای خطوط قرمز بوده و از منافع خود کوتاه نمی‌آید

  • کد خبر : 77138
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
ایران دارای خطوط قرمز بوده و از منافع خود کوتاه نمی‌آید
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: هیچ رشته‌ای محکم‌تر از اتصال به خداوند متعال نیست؛ علت قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: هیچ رشته‌ای محکم‌تر از اتصال به خداوند متعال نیست؛ علت قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: ما با ظلم و کفر جهانی در حال مبارزه هستیم، از امام حسین(ع) می‌آموزیم که توکل بر خدا کنیم و ارزشهای الهی را مد نظر داشته باشیم، ما دارای مکتب عاشورا و زیارت امام حسین(ع) هستیم و همه اینها ما را به خداوند متعال نزدیک می‌کند و دشمنان را تا الآن مأیوس کرده‌ایم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به موضع روسیه در مورد جزایر سه گانه ایران، عنوان کرد: ایران دارای خطوط قرمز بوده و از منافع خود کوتاه نمی‌آید، موضع ایران همواره مقتدرانه بوده و به خوبی دولتمردان دیپلماسی کشور پاسخ این موضع روسیه را دادند.

وی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی تصریح کرد: نماز جمعه ذکر بوده و به مثابه حج فقرا می‌ماند؛ قرآن کریم نیز در راستای اهمیت فریضه جمعه تاکیدات مهمی داشته است.

طهماسبی با اشاره به اقدام سخیفانه سوئد در اهانت به قرآن کریم، گفت: اسلام با هیچ دینی مخالفت ندارد مگر اینکه ظلمی در این راستا صورت گیرد، دشمنان در صدد تفرقه بین مسلمانان جهان هستند که اتحاد از بین برود.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=77138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.