• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
فرمانده سپاه لرستان:

ایران موازنه قدرت دنیای غرب را به‌هم زده است

  • کد خبر : 76477
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
ایران موازنه قدرت دنیای غرب را به‌هم زده است
فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه امروز ایران موازنه قدرت دنیای غرب را به هم زده است، گفت: نظام اسلامی همواره دارای اقتدار بوده و به لحاظ علمی توانمند است.

به گزارش کانون سبحان، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در نخستین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج کوهدشت، اظهارداشت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود، اگر بخواهیم چالش اصلی انقلاب با نگاه غربی را در یک فرآیندی تیتروار اشاره‌ کنیم، این است که انقلاب اسلامی پرچم دین را به دست گرفت تا خطای فاحش غرب را جبران کند و نشان دهد که هستی‌شناسی را از این دید باید نظاره‌گر شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی همان قیام علم در برابر جهل بود، هرچه در انقلاب پیش رفتیم دشمن عقب‌نشینی کرد زیرا حرف انقلاب اسلامی اصیل بود؛ دنیای غرب جهان هستی را به‌صورت ناقص ترسیم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: راهبردهای انقلاب اسلامی متوازن بوده و با فطرت بشر مطابق بود؛ دنیای غرب انحصار علم را به دست گرفته که به چپاول و غارت ملت‌ها بپردازد. هنر جوانان ما درعین‌حالی که تحریم هستیم و به منبع فیاض علم دست پیدا نکردیم، بسیار ارزشمند است که جایگاه علمی خوبی را در سطح جهان داریم.

وی تصریح کرد: کار سخت ما این است که از صفر شروع کردیم و این شروع ما جهشی محیرالعقول داشته است؛ امروز جنگ بر سر این است که مردم باشند یا نظام سلطه؛ امروز هژمونی آمریکا توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه از بین رفته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط پارلمان اروپا، بیان کرد: در فتنه‌های مختلف دشمنان اقدام به توهین به اصول مترقی انقلاب اسلامی می‌کنند درحالی‌که ملت ایران بیدار است؛ یک قاعده جهانی وجود دارد که اگر کسی و حزب یا گروهی به‌عنوان تروریست معرفی شد همه جهان حق‌دارند آن کشور در هر جا باشد با او برخورد کنند؛ چرا ما در سوریه، عراق، خلیج‌فارس و… هستیم ولی غرب تابه‌حال جرأت برخورد با ما را نداشته‌ است، پس این تروریستی اعلام کردن‌ها برای مخدوش کردن ذهن مردم و یک جنگ روانی است؛ دشمنان در فتنه اخیر در مهر و آبان چون‌که دستاوردی برای آنان نداشت دست به این اقدامات زدند.

سردار کشکولی گفت: امروز گرد هم جمع شده‌ایم که از نبوغ و علم جوانان عزیز کوهدشتی تجلیل کنیم، امروز آمریکا و دنیای غرب رو به افول و سقوط بوده و ما به سمت صعود در حال پیشرفت هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه در صنایع نظامی اروپایی‌ها مشتری ما هستند، بیان کرد: اگر ما باورمان را برگردانیم، توانا خواهیم شد و از بدو انقلاب این روحیه در جوانان بروز کرده است، در جمیع جهات علمی و تخصصی در رتبه‌های برتر و خوبی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران موازنه قدرت دنیای غرب را به هم زده است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی همواره دارای اقتدار بوده و به لحاظ علمی توانمند است و می‌خواهد از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کند، مقام معظم رهبری تأکید فرمودند که دوران بزن‌دررو تمام‌شده و پشتوانه این بیانات، فکر و ذهن جوانان علمی ما است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.