• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
یادداشت؛

این اخبار مشکوک است!

  • کد خبر : 75791
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
این اخبار مشکوک است!

در اینکه درخت تناور جمهوری اسلامی ریشه در دریای خرد و احساس جمعی ملت ایران دارد و این قضایا نمی تواند آن را تکان دهد شکی نیست اما چرا باید این دو رژیم منحوس و مزدوران رسانه ای آنها که برای ضربه زدن در این جریان هر کاری که از دست شان برآمد انجام دادند.

به گزارش کانون سبحان، افسر ارشد اطلاعاتی اسرائیل :«جهموری اسلامی به بقای خود ادامه می دهد.» پیش تر سخنگوی شورای امنیت آمریکا سخنانی از این دست را بیان کرد؛ و عجیب تر از آن، مجری اینترنشنال که آتش بیار معرکه قضایای اخیر است این خبر را پوشش می دهد.
در اینکه درخت تناور جمهوری اسلامی ریشه در دریای خرد و احساس جمعی ملت ایران دارد و این قضایا نمی تواند آن را تکان دهد شکی نیست اما چرا باید این دو رژیم منحوس و مزدوران رسانه ای آنها که برای ضربه زدن در این جریان هر کاری که از دست شان برآمد انجام دادند الان این اظهارات را علنی بیان کنند و روی آن مانور بدهند !؟ آیا این اظهارات را صرفا باید اعتراف دشمن تحلیل کرد یا نگاه دیگری می شود داشت …
سازمان های جاسوسی موساد و سیا و… برای گرفتن باگ های کلان دولت های خود به مخالفان پول می دهند که آنها را به چالش بکشند.
برای نمونه به یک اندیشمند کمونیست پول می دهند که طی تحقیقات گسترده در مورد عوامل سقوط نظام سرمایه داری کتاب بنویسد(کتاب نظام جهانی) ! که بعد خودشان از آن استفاده کنند و نظام خود را بازسازی کنند.
نمونه دیگر به یک تیم امنیتی_هنری پول می دهند در مورد ترور رئیس جمهور آمریکا فیلم قوی بسازند و پخش کنند که در آن راه های ترور رئیس جمهور و کارکنان کاخ سفید نمایش داده شود ! که بعد استفاده کنند و این درزهای امنیتی را مسدود کنند !!

آیا از این سرویس ها انتظار نمی رود الان بخواهند در محاسبات مسئولان جمهوری اسلامی و فعالان فرهنگی اختلال ایجاد کرده که از این فرصت طلایی پیش آمده استفاده نکنند و دست به بازسازی انقلابی فرهنگ سیاست امنیت اقتصاد رسانه  و… نزنند !!؟
آیا آنها نمی خواهند با این اظهارات که بشدت مورد توجه رسانه های انقلابی هم قرار گرفت احساس ” اتفاقی نیفتاده آسوده به روزمرگی ادامه دهید را به مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر ما القا کنند”
تلاش کنند که نگذارند مسئولان ایرانی از این حوادث به نفع بازسازی باگ های خود کمال استفاده را ببرند؛
*آنها از بازسازی رسانه(صدا و سیما) و مدیریت عاقلانه فضای مجازی در ایران نگران خواهند شد.
*آنها از اینکه حکومت زمینه و آیین نامه تجمعات قانونی، اعتراضات و مطالبه گری صحیح و مسالمت آمیز را طراحی و نهادینه کند وحشت دارند چون می دانند این کار طول عمر حکومت اسلامی را مضاعف خواهد کرد.
*آنها از تحول در فرآیندهای آموزشی و پرورشی مراکز علمی متناسب با نسل جدید ضرر خواهند کرد.
*آنها از حرکت دوچندان مسئولان به سمت عدالت اجتماعی و توجه به معیشت مردم وحشت دارند.
*آنها نمی خواهند مسئولان جمهوری اسلامی در مقابل این جنگ ترکیبی و پیچیده آرایش جنگی بگیرند و زمینه های سواستفاده آنها را یکی پس از دیگری علاج کنند*
*آنها با بازسازی انقلابی حکمرانی در ایران هر گونه که بتوانند مبارزه می کنند تا در بلند مدت ضربه خود را بزنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75791
  • نویسنده : حجت الاسلام علی امیری، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل
  • 328 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.