• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

لزوم حمایت جدی از شرکت‌های دانش بنیان/ دنیای غرب به اسم حقوق بشر حقوق خودشان را حفظ می کنند

  • کد خبر : 75618
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
لزوم حمایت جدی از شرکت‌های دانش بنیان/ دنیای غرب به اسم حقوق بشر حقوق خودشان را حفظ می کنند
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به لزوم حمایت جدی از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: دنیای غرب به اسم حقوق بشر حقوق خودشان را حفظ می کنند.

به گزارش کانون سبحان،

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: نعمت های دنیا زودگذر و موقتی هستند نباید به آن ها دل بست، آن روزی و نعمتی که خداوند متعال به ما می دهد ارزشمند بسیار است.

وی با اشاره به ضرورت دوری از حرص و طمع در دنیا، افزود: اهل قناعت بایستی با افراد متدین، متقی و اهل قناعت معاشرت کنند، یکی از راه های اصلاح انسان پرداختن به امور مهم در زندگی و دوری کردن از آن چیزی که فایده و سود اخروی ندارد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت دعا برای یکدیگر، عنوان کرد: اگر روح قناعت وجود نداشته باشد، انسان بیچاره خواهد شد و هم‌چنین اگر محبت خداوند، انسان را سیراب نکند تمام دنیا را نیز به او بدهند سیراب نمی شود.

وی ضمن گرامیداشت روز دانشجو تصریح کرد:مقام معظم رهبری فرمودند: دانشجو قشر برگزیده جامعه به شمار رفته و امید آینده کشور و پاره دل ملت است؛ دنیای غرب به اسم حقوق بشر حقوق خودشان را حفظ می کنند و در دنیا جنایت هایی را به راه می اندازند.

طهماسبی با اشاره وضعیت کنونی مسئله برجام، گفت: آمریکا به دنبال این است که ما وسائل دفاعی نداشته و در منطقه نبوده و با محور مقاومت در ارتباط نباشیم و هم چنین کاملا در این اغتشاشات و آشوب های که به نام شعار زن انجام دادند کار را به جایی نبردند؛ زیرا ایران رهبری دارد که نایب امام زمان(عج) است و به خوبی می داند چه طور کشور و این انقلاب را هدایت کند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با دعای امام زمان(عج) پیروز شد،بیان کرد: بایستی همواره مسیر معنویت، اخلاص و بصیرت را طی کرد و در راستای انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد دریا محور بسیار مهم است، بیان کرد: منافعی که دریا دارد و در حوزه آبزی پروری می توان اقتصاد را در این زمینه رونق داد.

طهماسبی با اشاره به تحولات منطقه گفت: مرجعیت عراق بسیار بصریت دارند، اوضاع فعلی این کشور مطلوب است و آمریکا در مسئلع اختلاف افکنی در این کشور شکست خوردند، آقای السودانی نیز می خواهد محور مقاومت را تقویت کند.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت روز قانون اساسی بیان کرد: ایران در سیاست خارجی و مناسبت های بین المللی محکم و مقتدر در حال پیشروی است.

وی با اشاره به لزوم حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان گفت: دانشگاه ها نباید مورد سواستفاده دشمنان قرار گیرند و هم چنین نباید مبدل به پایگاهی برای گروه های معاند نظام شود، بحمد الله دانشجویان کشور با نظام و آرمان های انقلاب همراه هستند.

طهماسبی گفت: مراسم ایام فاطمیه(س) هفته آتی به صورت باشکوه در شهرستان برگزار خواهد شد و در این راستا بایستی فضاسازی های مناسب صورت گیرد و حرمت این ایام نیز حفظ شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ایران در حال پیشرفت در حوزه صنعت می باشد، گفت: امنیت عراق امنیت ایران است، آمریکا تلاش می کند که رفاقت بین این دو کشور برقرار نباشد، السودانی بایستی با یک تیم خبره اقداماتی انجام دهد که خون مقدس سردار مقاومت نباید پایمال شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.