• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸در کانون های مساجد لرستان

  • کد خبر : 1381
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸در کانون های مساجد لرستان به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸ در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد.[…] برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸در کانون های مساجد لرستان به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی […]

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸در کانون های مساجد لرستان

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸ در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد.[…]

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸در کانون های مساجد لرستان

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸ در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد.

 

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: طرح قرآنی 1448 از ابتدای تابستان سال جاری در کانون های فرهنگی وهنری مساجد این استان برگزار می شود.

 

 

وی افزود: این طرح در بیش از 37 کانون فرهنگی و هنری تخصصی مساجد استان لرستان برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام موسوی، اظهارداشت: این طرح قرآنی با هدف حفظ موضوعی قرآن و با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

 

 

این مقام مسئول، با بیان اینکه امروز دشمنان در قالب دسیسه های مختلف به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی ما هستند، افزود: دشمنان در این دسیسه ها به دنبال جدا کردن نسل جوان از ارزش های اسلامی هستند.

 

 

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند با اشاعه فرهنگ ابتذال در جامعه کانون خانواده ها را متلاشی کرده تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و رواج سبک زندگی اسلامی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

 

 

حجت الاسلام موسوی، ابراز داشت: طرح قرآنی 1448 به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان و با همکاری کانون تخصصی قرآن از امروز اول تیرماه تا 15 شهریور ماه امسال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می شود.




لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.