• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
رابط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کوهدشت:

ظرفیت فرهنگی و هنری کوهدشت بسیار غنی است/ حضور فعالانه اعضای کانون‌های مساجد در برنامه‌های هنری

  • کد خبر : 74309
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
ظرفیت فرهنگی و هنری کوهدشت بسیار غنی است/ حضور فعالانه اعضای کانون‌های مساجد در برنامه‌های هنری
آدمی با اشاره به اینکه ظرفیت فرهنگی و هنری کوهدشت بسیار غنی است، گفت: حضور فعالانه اعضای کانون‌های مساجد در برنامه‌های هنری کاملا مشهود است.

به گزارش کانون سبحان، حمید آدمی ظهر امروز در جلسه صمیمی جمعی از اصحاب هنر،فرهنگ و رسانه با معاونت فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: کوهدشت سرشار از استعداد‌ها و ظرفیت های ناب هنری و فرهنگی است که می طلبد مسئولان ذی ربط در حمایت از این قشر، نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی افزود: ظرفیت هنری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تا حدودی از نگاه برخی مسئولان مغفول مانده است در حالی جوانان عضو این کانون‌ها، خود تولید کننده آثاری فاخر در حوزه هنر ایرانی-اسلامی به شمار می روند.

رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد کوهدشت عنوان کرد: این شهرستان در تعطیلات نوروزی امسال میزبان جشنواره فرهنگی و هنری روستا و عشایر، بازی های بومی محلی و آئینی استانی در منطقه خلیف ضرونی بود که توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد کوهدشت به خوبی اجرا شد که خود نشان از پتانسیل مطلوب اعضای این کانون‌ها در برنامه های مختلف هنری دارد.

وی با اشاره به ورود فعالان کانون‌های مساجد در حوزه تولید فیلم کوتاه، تصریح کرد: جمعی از اعضای فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هم چنین در ذیل کنگره ملی شهدای استان لرستان بحث تولید فیلم کوتاه «شهید نورمراد مقدسی» حنظله شهدای لرستان را آغاز کرده است، که می طلبد مسئولان ذی ربط در راستای حمایت از ساخت این اثر اقدامی جدی داشته باشند.

آدمی با اشاره به حضور موثر معاونت هنری وزارت ارشاد در مراسم جشنواره خوشنویسی سواد کوهدشت، گفت: کانون های هنری مساجد شهرستان این آمادگی را به جهت برگزاری کلاس های آموزش در برخی رشته های هنری و تربیتی را دارد و در این راستا منتظر تحقق وعده معاونت هنری وزارت مبنی بر حمایت مالی از این برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.