• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
مسئول سینمای جوان لرستان مطرح کرد:

برگزاری پاتوق فیلم کوتاه در لرستان / هنر در قالب زبان تصویر ماندگارتر و نافذتر است

  • کد خبر : 74569
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
برگزاری پاتوق فیلم کوتاه در لرستان / هنر در قالب زبان تصویر ماندگارتر و نافذتر است
مرادی با اشاره به برگزاری پاتوق فیلم کوتاه در لرستان، گفت: هنر در قالب زبان تصویر ماندگارتر و نافذتر است.

محسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: لرستان سرشار از اتفاقات خوب چه در دوران انقلاب و چه در دفاع مقدس بوده است؛ آیت‌الله نوری همدانی درزمینهٔ جایگاه شخصیت‌های لرستانی فرمودند: ما دو روح‌الله در ایران داشتیم یکی روح‌الله خمینی (ره) و یکی نیز روح‌الله کمالوند (ره) بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در وصف رشادت و دلیری رزمندگان لرستانی در ایام دفاع مقدس فرمودند: «نبرد مردان لر، بیش ازآنچه شنیدنی باشد دیدنی است.»

مسئول سینمای جوان استان لرستان عنوان کرد: امروز نهادهای فرهنگی استان کم‌کاری داشته‌ایم، هرکسی که به‌نوعی سیاست‌گذار فرهنگی می‌باشد به‌نوبه خود مقصر است چراکه اگر لرستان و نقش‌هایی که ما در انقلاب و دفاع مقدس داشتیم را در قالب هنر معرفی می‌کردیم، امروز مقام اول بیکاری را نداشتیم.

وی با اشاره به اهمیت رواج یاد شهدا و تکرار نام شهدا در جامعه، تصریح کرد: امروز یاد و خاطره شهدا در ایجاد خودباوری، استقامت در جوانان و نسل امروز نقش مهمی داشته و به عبارتی یادبود ارزش‌های انسانی و تجلیل از برترین خصال بشری است.

مرادی گفت: هر اندیشه‌ای در قالب هنر نگنجد ماندگار نیست، هنر در قالب زبان تصویر ماندگارتر و نافذتر خواهد بود، بایستی به شکل نو مخاطب را در قالب‌های هفت‌گانه هنری و محتوای فاخر تغذیه کنیم.

مسئول سینمای جوان استان لرستان گفت: امروز سینمای جوان فضایی را فراهم آورده است که در اقصی نقاط کشور به‌مثابه یک مدرسه فیلم‌سازی می‌باشد و با دوره‌هایی که برگزار می‌شود جوانان مستعدی در این راستا آموزش‌ های کافی را می بینند.

وی با اشاره به استقبال جوانان از برگزاری پاتوق فیلم کوتاه در لرستان، بیان کرد: در این برنامه که هر 2 هفته یک‌بار یکشنبه‌ها در لرستان برگزارمی شود آثار برگزیده سال نمایش داده می‌شود و در ادامه به‌نقد و بررسی آن می‌پردازیم که خود در ارتقای سطح کیفی آثار فیلم‌سازان جوان نقش بسزایی دارد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.