• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت در واکنش به اقدام موهن نشریه فرانسوی:

  • کد خبر : 76339
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت در واکنش به اقدام موهن نشریه فرانسوی:

دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت اقدام موهن و مبتذل نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد: نشریه شارلی ابدو، که چندی پیش با وقاحت به بهانه آزادی بیان، باور میلیون ها انسان را به سخره و توهین گرفت و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را هدف کینه ضد اسلامی خود قرار داد. کینه و […]

دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت اقدام موهن و مبتذل نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد:

نشریه شارلی ابدو، که چندی پیش با وقاحت به بهانه آزادی بیان، باور میلیون ها انسان را به سخره و توهین گرفت و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را هدف کینه ضد اسلامی خود قرار داد.
کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است. بی شک شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره در طول عمر پربرکتش خار چشم ظالمان و مدافع مظلومان بوده است. اقدامات مذبوحانه و وقیحانه‌ای چون تمسخر و توهین به باورها و ارزش‌های انسان‌ها، رفتاری دور از عقل و انصاف، مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است که گویای عجز و ناتوانی صهیونیسم جهانی است.
در تحلیلی دیگر ؛ تردیدی نیست که اهانت‌ به ساحت نورانی و مظلوم ولی فقیه و جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با تطمیح و هدایت اربابان صهیونیستی و ابلیس های استکباری همراه بوده است.
این حلقه نامبارک آمریکا، سعودی، صهیونیستی(غربی، عبری، عربی) و نوکرانشان همچون فرانسه وسگ حلقه به گوششان مکرون با  زبان توهین و جسارت راه به جایی نخواهند برد بلکه اهمیت اندیشه های کلیدی وراهبردی پرچمدار اسلام وانقلاب اسلامی حضرت آیت اله خامنه ای را نشان داده و ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار و نقشه های خبیثانه آنها را مصمم‌تر می‌نماید.

لذا بسیج اساتیددانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت ضمن محکوم کردن توهین های نشریه شارلی ابدو و هدایت و حمایت دولت فرانسه و دستگاه های امنیتی، دیپلماسی و سیاسی این کشور در انجام این اقدامات هتاکانه و وقیحانه، از دولت محترم جمهوری اسلامی و وزارت خارجه و تمامی نهادهای اسلامی و بین المللی انتظار دارد تا با برخورد محکم و شایسته با آن نشریه و حامیانش، از بروز‌ چنین رفتارهای وقیحانه جلوگیری کنند.

رئیس،کارکنان،دانشجویان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.