• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
دادستان کوهدشت:

تذکر دادستان کوهدشت به وزیر راه ومدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان 

  • کد خبر : 80332
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
تذکر دادستان کوهدشت به وزیر راه ومدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان 
دادستان کوهدشت در خصوص رفع موانع موجود د تسریع در بهبود وضعیت کنونی جاده کوهدشت به زانوگه_پل سیمره به وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان هشدار داد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از خبرگزاری فارس،  افشین خسروی ضمن بیان وضعیت حادثه خيز بودن این مسیر و افزایش تصادفات محور ترانزیتی، خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر مسئولان امر برای رفع مشکلات شهروندان شد.

دادستان کوهدشت تصریح کرد: در راستای حفظ حقوق عامه، حفظ امنیت و سلامت جانی هموطنان به منظور جلوگیری و پیشگیری از حوادث احتمالی آن محور، هرچه سریع‌تر اقداماتی همچون بازدید میدانی شناسایی نقاط حادثه خيز ۴۵ کیلومتری مسیر، جهت بهبود و تسریع در رفع موانع موجود، تعریض(چهارخطه)، ترمیم، خط کشی و استقرار گشت راهداری صورت گرفته و نتیجه در اسرع وقت به دفتر دادستانی گزارش گردد.

وی خطاب به مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان تاکید کرد: در صورت احراز یا هرگونه قصور در انجام وظایف محوله پیرامون موضوعِ این عنوان شده، بلافاصله پرونده قضایی در اجرای دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران،کارمندان و پیشگیری از آن تشکیل می گردد.

گفتنی است محور کوهدشت به زانوگه_ پل سیمره مسیر تصادفات بسیاری است، که شهروندان، عدم رسیدگی مسئولان را عامل اصلی مشکلات و حوادث می دانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=80332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.