• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

ترس استکبار جهانی از عکس و نام «شهید سلیمانی»/ادعای آزادی بیان از سوی پلتفرم اینستاگرام دروغین است

  • کد خبر : 72953
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
ترس استکبار جهانی از عکس و نام «شهید سلیمانی»/ادعای آزادی بیان از سوی پلتفرم اینستاگرام دروغین است

حجت‌الاسلام مبلغی با اشاره به ترس استکبار جهانی از عکس و نام شهید سلیمانی، گفت: ادعای آزادی بیان از سوی پلتفرم اینستاگرام دروغین است، چراکه با ایجاد محدودیت در شبکه‌های اجتماعی اقدام به نقض حقوق بشر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، با اشاره به اقدام عجیب پلتفرم اینستاگرام در حذف برخی پست‌های کاربران ایرانی با موضوع شهید «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: آزادی بیان از سوی مدعیان آزادی که ادعایشان گوش فلک را پرکرده، دروغی بیش نیست چراکه با ایجاد محدودیت در شبکه‌های اجتماعی اقدام به نقض حقوق بشر کردند.

وی افزود: این‌ها تحمل یک اسم و تصویر را ندارند و در این راستا به‌صورت گسترده اقدام به حذف اتوماتیک تصویر و اسم فداکارترین و باشرافت ترین انسانی می‌کنند که درراه شرافت و دفاع از ارزش‌های میهن، دین، آیین و مملکتش در حال تلاش و ایثار است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی ژست تحمل مخالف، آزادی بیان و دموکراسی مدعیان دروغین را برملا کرد که برای این‌ها شرافت و فداکاری انسان‌ها اهمیت ندارد و اگر کسی در مقابل مطامع دنیوی آنان قرار بگیرد حتی تحمل نامشان را نیز ندارند.

وی تصریح کرد: روحیه مردمی بودن، خدامحوری و توکل شهید حاج قاسم سلیمانی به خالق هستی‌بخش در تمامی امور مشهود بود.

مبلغی با اشاره به اینکه خباثت آمریکا و ایادی آن علیه ایران تمام‌شدنی نیست، گفت: مدعیان دروغین آزادی بیان حتی از نام و تصویر سردار دل‌ها می‌ترسند و تحمل آن را ندارند و در اینستاگرام نیز اقدام به حذف نمودن پست و یا مسدودسازی پیج هایی با محتواهای مربوط به شهید سلیمانی می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.