• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
فرماندار کوهدشت:

تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت ضروری است

  • کد خبر : 77011
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت ضروری است
فرماندار کوهدشت بیان کرد:ساخت بیمارستان راضی ضروریست.

به گزارش کانون سبحان، محمد مرادی صبح امروز در جلسه شورای سلامت کوهدشت، اظهار داشت: تیم مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی در پیشبرد برنامه‌های حیطه بهداشت و درمان پیشرفت چشمگیری داشته و کارنامه موفقی نسبت به قبل را محقق کرده است.

وی افزود: طبیعتاً انجام تمامی امور حوزه بهداشت از توان یک اداره فراتر است و یک دستگاه نمی‌تواند به‌تنهایی مشکلات را به‌صورت کامل مرتفع سازد و لازم است همه دستگاه‌های متولی پای‌کار آمده و باهم افزایی و همکاری نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه کوهدشت نیازمند توجه ویژه درزمینهٔ شاخص‌های سلامت و بهداشت است، عنوان کرد: بایستی مشکلات زیرساختی کوهدشت در حوزه بهداشت و درمان زیر نظر تیم‌های متخصص موردبررسی قرار گیرد و با حمایت‌های ویژه نسبت به مرتفع سازی آن اقدام شود.

مرادی ضمن اشاره به محرومیت کوهدشت و قرارگیری این شهرستان در لیست ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور، بیان کرد: نیازمند است وزارتخانه‌ها توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند و در این راستا پیگیری‌ها و جلسات متعددی نیز صورت گرفته است.

فرماندار کوهدشت ضمن اشاره به دستور صریح مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به حل مشکلات مناطق محروم، گفت: بایستی یک حمایت ملی و حاکمیتی نسبت به پشتوانه پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای شهرستان کوهدشت صورت گیرد و نسبت به حل این مشکلات، اقدام جهادی و انقلابی صورت بپذیرد.

وی بیان کرد: برجسته‌ترین و ملموس‌ترین مسئله حوزه بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکزی است که مردم بیشترین مراجعه را به آن داشته و به طبع، رسیدگی به این مراکز باید در اولویت‌های اصلی مجموعه بهداشت و درمان قرار گیرد.

مرادی ضمن تشکر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان رازی جزء اولویت‌های اصلی شهرستان کوهدشت است و باید اعتبارات این پروژه به‌صورت منظم و ویژه تخصیص و بر روند پیشرفت آن نظارت لازم به عمل آید.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: مشکل سگ‌های ولگرد در شهرستان نیازمند تعامل دستگاه‌های متولی همچون شهرداری، محیط‌زیست، دامپزشکی و شبکه بهداشت است و این دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم برای جمع‌آوری و نگهداری این سگ‌های ولگرد را به‌صورت مرحله‌ای به عمل‌آورند.

وی افزود: مراکز فروش مرغ زنده که یکی از تهدیدات سلامت در کوهدشت است و می‌تواند مشکل‌ساز شود، در دستور کار دستگاه‌های متولی قرارگرفته و طی روزهای آینده، ضمن تذکرات مکرری که به این افراد داده‌شده، تجهیزات آن‌ها جمع‌آوری و این مراکز پلمپ خواهند شد.

مرادی ضمن اشاره به پروژه تصفیه‌خانه کوهدشت بیان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب کوهدشت تخصیص داده‌شده است و این پروژه به‌زودی آغاز و اعتبار تخصیص داده‌شده جذب خواهد شد.

فرماندار کوهدشت ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس مرکز انتقال خون استان، گفت: درزمینهٔ پایگاه انتقال خون کوهدشت بایستی به بحث فراوری خون در کوهدشت توجه شود و با همکاری هلال‌احمر و مرکز انقال خون این مرکز تأمین و تجهیز گردد.

انتهای‌پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=77011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.