• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت مطرح کرد:

جنایت دنیای غرب علیه بشریت

  • کد خبر : 79977
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
جنایت دنیای غرب علیه بشریت
امام‌جمعه کوهدشت گفت: رژیم صهیونیستی در ایام ماه مبارک رمضان نمی‌توانند مانع خشم مقدس مردم فلسطین شوند، برنامه دنیای غرب این است که در جهان علیه بشریت، جنایت به راه بیندازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: لباس تقوا و پوشش دینی، انسان را به صراط مستقیم می‌رساند و طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، تقوا به معنای احساس مسئولیت درونی می‌باشد.

وی افزود: بحث اخوت ایمانی یکی از موضوعات مهم قرآنی است، که امروز ضرورت دارد مطرح شود؛ در سوره توبه آیه ۷۱ خداوند می‌فرماید منافقین دل‌هایشان از هم جدا است گرچه در برنامه‌های شیطانی اشتراکاتی دارند ولی مردان و زنان باایمان یار و یاور دیگری بوده و این پیوند، پیوندی قرآنی و اسلامی است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مؤمنان به‌مثابه یک روح در اجسام مختلف هستند، عنوان کرد: قرآن، اسلام و ولایت اهل بیت(ع) به‌مثابه ریسمان الهی هستند، راه نجات ما وصل شدن به این ریسمان است و جز پیوند ایمانی راه دیگری نداریم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در سوره حجرات آیه دهم، بر این تأکید فرموده است که مؤمنان با همدیگر برادر هستند، سعی شود اگر هم اختلافی ایجاد شد مابین آن‌ها را اصلاح کنید.

طهماسبی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مجلس جدید، گفت: کسانی که به‌عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم معرفی‌شده‌اند، از الآن به فکر مسائل اصلی کشور باشند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره عملکرد دولت سیزدهم در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید، گفت: این دولت چندین مرکز تولیدی راکد را، فعال نمود و در رشد تولید موفق بود، در مهار تورم نیز جمعاً عملکرد موفقی داشته است، گرچه برخی مشکلات از قبل بوده است ولی بایستی درزمینهٔ رفع گرانی‌ها تلاش کرد.

وی با اشاره به تحولات غزه بیان کرد: جنایتکاران رژیم صهیونیستی در ایام ماه مبارک رمضان نمی‌توانند مانع خشم مقدس مردم فلسطین شوند، برنامه دنیای غرب این است که در جهان علیه بشریت جنایت به راه بیندازند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در این ایام جوانان و نوجوانان با قرآن مأنوس شوند، راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ارتباط با قرآن است، راه نجات و رفع مشکلات در شهرستان برادری و همدلی و ایجاد اشتغال است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.