• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حجت الاسلام میر عمادی:دانشگاه پیام نور؛ دانشگاهی است که در تراز جمهوری اسلامی ایران عمل کرده است.

  • کد خبر : 15119
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۴۸
حجت الاسلام میر عمادی:دانشگاه پیام نور؛ دانشگاهی است که در تراز جمهوری اسلامی ایران عمل کرده است.

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی ضمن ابراز رضایت از نقش دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی در کشور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در هر سه سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان در تراز جمهوری اسلامی ایران عمل کرده و حمایت، گسترش و تقویت آن را خرد جمعی تایید می […]

2015-05-29_065722به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی ضمن ابراز رضایت از نقش دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی در کشور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در هر سه سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان در تراز جمهوری اسلامی ایران عمل کرده و حمایت، گسترش و تقویت آن را خرد جمعی تایید می کند .

امام جمعه شهر خرم آباد با بیان اینکه علی رغم وجود تورم در کشور، دانشگاه پیام نور از افزایش شهریه خودداری کرده است که این امر موجب گردیده تا امکان ادامه تحصیل برای اقشار کم درآمد جامعه و مناطق محروم فراهم آید که جای تقدیر دارد. زیرا سعی ما بر این است که به مناطق محروم توجه بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن اشاره به کیفیت مطلوب و خدمات دهی مناسب دانشگاه پیام نور، خواستار گسترش و تقویت همه جانبه آن بویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی شد .

وی در پایان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور که ثمره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با هدف توسعه آموزش عالی و همگانی کردن تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز جامعه و با شعار”آموزش برای همه، همه وقت و همه جا” ایجاد شد و دراین مدت به خوبی توانست کارنامهای درخشان از خود در عرصه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به جای بگذارد.

خبر:علی رستمی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.