• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه مطرح کرد:

خیزش جهانی علیه صهیونیست کودک‌کش

  • کد خبر : 78862
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
خیزش جهانی علیه صهیونیست کودک‌کش
امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به خیزش جهانی علیه صهیونیست کودک‌کش بیان کرد: برخی در برابر کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و حاضر به واکنشی نیستند؛ راه نجات فلسطین این است که انتخاباتی آزاد را داشته باشند.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوهدشت، اظهارداشت: کارهای خداوند متعال حق است و معجزه انبیا الهی از مصادیق حق به شمار می‌رود؛ قرآن می‌فرماید دیگران عاجز هستند که مثل پیامبران معجزه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در قیامت همه‌چیز آشکار می‌شود، افزود: انسان نتیجه اعمالش را در قیامت خواهد دید، هدف پیامبران الهی اقامه حق است، هر پیامبری طبق اقتضاء زمان معجزه می‌آورد و معجزه پیامبر اکرم (ص) قرآن کریم است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب فرمودند: «مسئولان کشور، درزمینهٔ هدایت فرهنگی جامعه احساس مسئولیت داشته باشند»؛ بایستی رسوم غلط غیرفرهنگی در سطح جامعه حذف شود.

وی با اشاره به تحولات غزه، تصریح کرد: خواب‌هایی که آمریکای جنایتکار برای غرب آسیا دیده‌اند که مرزها را جابجا و جغرافیای جدیدی تأسیس کنند، تعبیر نخواهد شد.

طهماسبی با اشاره به مشارکت علنی آمریکا در جنگ علیه غزه، گفت: عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی بر رژیم موقت صهیونیستی وارد کرد؛ این ضربه آنان را عصبانی کرد، به این شکل اقدام به جنایت‌های وحشیانه می‌کنند؛ اگر جنگ طولانی شود قطعاً رژیم خون‌خوار صهیونیستی بازدارندگی‌اش را از دست خواهد داد؛ امروز مقاومت و ایستادگی فلسطینی‌های مظلوم را مشاهده می‌کنیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به خیزش جهانی علیه صهیونیست کودک‌کش بیان کرد: برخی در برابر کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و حاضر به واکنشی نیستند؛ راه نجات فلسطین این است که انتخاباتی آزاد را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نفت سوریه را به غارت می‌برد، گفت: در جهان هسته‌های مقاومت شکل‌گرفته است، همین بسیجی‌های محور مقاومت ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی را نابود می‌کنند.

طهماسبی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه اقتصاد بیان کرد: اقدامات دولت درزمینهٔ کنترل اقتصاد بی‌ضابطه ارز ترجیحی، اصلاح ساختار مالیاتی و… مناسب بوده است و عزم دولت برای انجام کارهای بزرگ جزم می‌باشد و شبانه‌روز تلاش می‌کنند که کارها به سامان برسد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه سند تحول آموزش‌وپرورش قرآن محور است، گفت: راه نجات ما پناه بردن به قرآن و عترت اهل‌بیت(ع) است، قرآن و تاریخ اهل‌بیت(ع) به‌مثابه نور می‌مانند، امیدواریم نسل جدید را با قرآن هرچه بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی درصدد این است که حقایق انقلاب را وارونه جلوه داده و بی‌بندوباری و سبک زندگی غربی را ترویج دهد، در کنار آموزش، پرورش دینی و مفاهیم قرآنی ضروری است چراکه راه نجات ما دین می‌باشد که همان برنامه درست زندگی است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره اهمیت نشاط سالم در جامعه، گفت: بایستی تفریحگاه‌ها و پارک‌های خوبی در شهرستان ایجاد شود که جوان نشاط داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.