• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی:

درمانگاه فرهنگیان کوهدشت افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 73530
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
درمانگاه فرهنگیان کوهدشت افتتاح می‌شود
مبلغی گفت: درمانگاه فرهنگیان کوهدشت تجهیز شده‌ و در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش‌ و پرورش اظهار داشت: در این دیدار درخواست جذب بیشتر نیرو در گروه‌های چندگانه آموزشی کوهدشت و رومشکان استان لرستان مطرح شد و  امیدوارم با توجه به کثرت متقاضیان این دو شهرستان در مراحل مختلف به این امر توجه شود.

وی به مشکلات آموزش‌ و پرورش در کوهدشت و رومشکان اشاره کرد و افزود: همچنین در دیدار با وزیر آموزش‌ و پرورش نوسازی و تجهیز مدارس این شهرستان‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی مطرح شده‌ است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز برخی از ادارات در رومشکان در سطح بخش است و نیاز به ارتقا دارد، عنوان کرد: ارتقای اداره آموزش‌ و پرورش این شهرستان را از منطقه به مدیریت از وزیر آموزش‌ و‌ پرورش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان کوهدشت در روزهای آینده افتتاح می‌شود، بیان کرد: در ماه‌های اخیر تقاضای تجهیز کامل درمانگاه فرهنگیان را در این شهرستان داشته‌ایم که این درمانگاه تجهیز و آماده شده‌ و به‌زودی افتتاح می‌شود.

مبلغی گفت: مراکز آموزشی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان به اقلام و تجهیزات لازم نیاز دارد که این مراکز به وسایل مورد نیاز مجهز می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.