• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

دنیای غرب حقوق بشر را از دنیای خود نگاه می‌کند

  • کد خبر : 77561
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
دنیای غرب حقوق بشر را از دنیای خود نگاه می‌کند
امام‌جمعه کوهدشت گفت: دنیای غرب حقوق بشر را از دنیای خود نگاه می‌کند.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت:بخشی از تقوا همان صبر در برابر مشکلات است، ایمان و اعتقاد به خداوند متعال آرامش‌بخش قلوب است.

وی با اشاره به اهمیت مقام توبه و انابه در هدایت بشر، افزود: کسانی که دارای ایمان و عمل صالح هستند، خداوند این افراد را به‌واسطه ایمانشان هدایت خواهد کرد.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: شرح صدر از عوامل هدایت بشری است و امری بسیار مهم به شمار می‌رود،انسان بایستی در هر مسئله‌ای به سمت حقیقت حرکت کند و لزوم آن داشتن شرح صدر است.

وی تصریح کرد: دنیای غرب حقوق بشر را از دنیای خود نگاه می‌کند و هیچ ارزشی از حقوق بشر را از دیدگاه اسلام قائل نیست.

طهماسبی با اشاره به اینکه هدف قیام عاشورا هدایت بشریت بود، گفت: دشمنان مراکز تصمیم‌گیری و فرهنگی‌شان شدیدترین حملات را علیه عزاداری‌ها و محرم و نذر در مسیر اهل‌بیت(ع) را داشتند ولی امسال نیز مردم بهترین عزاداری‌ها و سوگواری را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی، ما ملت امام حسین(ع) هستیم، بیان کرد: انقلاب اسلامی الگویی از رفتار اسلامی و قرآنی را به جهان مخابره کرده است؛۱۷مرداد روز خبرنگار را نیز گرامی می‌داریم.

امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: روز جمعه بسیار ارزشمند بوده و نماز جمعه حج فقرا است، خطیب جمعه بایستی مسائل مردم را ارائه دهد، آیات و احادیث زیادی در اهمیت نماز جمعه وجود دارد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز برپایی اولین نماز جمعه کشور، گفت:مسائل بصیرتی و سیاسی نیاز است و بایستی در نماز جمعه به آن پرداخته شود، از بزرگوارانی که در طول سال برای برپایی نماز جمعه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=77561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.