• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت مطرح کرد:

راهیان‌نور گامی برای حفظ گنجینه دفاع‌مقدس

  • کد خبر : 79478
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
راهیان‌نور گامی برای حفظ گنجینه دفاع‌مقدس
رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت گفت: راهیان‌نور گامی مهم برای حفظ گنجینه تمام‌نشدنی دفاع‌مقدس به شمار می‌رود.

امین امینی‌پویا در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، اظهارداشت: اردوی راهیان‌نور و پیشرفت با حضور ۲۰۰ دانش‌آموز کوهدشتی فردا صبح، با اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد سه کاروان از کوهدشت در قالب ۲۵۰ دانش‌آموز و ۱۲۰ فرهنگی خواهر و همچنین ۳۰ فرهنگی برادر به این مناطق اعزام شدند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت با اشاره به اینکه راهیان‌نور گامی مهم برای حفظ گنجینه تمام‌نشدنی دفاع‌مقدس به شمار می‌رود، عنوان کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بازتعریف رشادت‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر در دوران طلایی دفاع‌مقدس برای نسل جدید ضروری است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو، جهادتبیین و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی دانش‌آموزان با مناطق جنگی و عملیاتی دوران دفاع‌مقدس از قبیل یادمان‌های فتح‌المبین، اروندکنار، هویزه، شلمچه، علقمه، معراج شهدا و… است.

امینی‌پویا گفت: در حاشیه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان ضمن مشاهده صنایع دفاعی و پالایشگاهی، در اردوگاه شهید مصطفی مسعودیان اهواز حضور یافته و از نمایش بازسازی ستارگان زمینی که به بیان وقایع پس از انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس، دفاع از حرم و ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) می‌پردازد، بازدید خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.