• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

رفع بیکاری در کوهدشت نیازمند تلاش مسئولان است

  • کد خبر : 79980
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
رفع بیکاری در کوهدشت نیازمند تلاش مسئولان است
امام‌جمعه کوهدشت گفت: رفع بیکاری در کوهدشت نیازمند تلاش و کار شبانه‌روزی مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«کانون سبحان»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: مؤمن با برادران ایمانی خود آرام می‌گیرد، هرچه برای خودمان دوست داریم بایستی برای برادر مؤمن خود نیز دوست بداریم و هم‌چنین او را به غضب نیاورده و یاری‌دهنده و راهنمای او باشیم.

وی با اشاره به‌ضرورت وحدت و همدلی در جامعه، افزود: امروز روز وحدت امت اسلامی است، در شهرستان انتخاباتی برگزار شد، یک تکلیف اسلامی و انقلابی بود که همه باهم انجام دادیم، بایستی این برادری قرآنی و ایمانی را حفظ کنیم، ان‌شاءالله روح ایمان، تقوا و نیکوکاری در ما زیاد شود.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: سختی‌ها و گرفتاری‌ها، وسیله‌ای برای نمایان شدن اهل صدق و ایمان در جامعه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت نام‌گذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: تولید ملی با کمک مردم تقویت پیدا خواهد کرد و جهشی قوی خواهیم داشت، برای رسیدن به یک اقتصاد مردم پایه بایستی برنامه‌ریزی کرد، برخورد بازدارنده با مفاسد اقتصادی در هر سطحی که باشد، اهمیت دارد.

طهماسبی با اشاره به شایعه‌پراکنی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و ملی، گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال فرمودند از خط مقاومت حمایت می‌کنیم، نکته‌ای که اهمیت دارد، مسئله اتحاد و امید است، برخی از تریبون داران باعث اختلاف‌افکنی هستند به‌جای اینکه مردم را امیدوار کنند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تحولات جنگ روسیه و اوکراین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی یک حرکت غافل‌گیر کننده و غیرقابل‌ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود، درنهایت خط مقاومت پیروز است.

وی گفت: رهبری انقلاب تأکید فرمودند که مجلس جدید دچار حاشیه‌سازی نشود، بایستی دقت شود برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاشی قوی داشته باشند.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: با برنامه‌ریزی دقیق نماینده منتخب جدید و با همکاری مردم درزمینهٔ اشتغال و رفع کم‌آبی پیگیری کنند، شهرستان کوهدشت واقعاً نیاز به کار و تلاش شبانه‌روزی است، بیکاری در شهرستان زیاد می‌باشد.

وی بیان کرد: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان، جمهوری اسلامی ایران، همچنان استوار و بااقتدار در میدان است و آمریکا و دشمنان را نا‌امید کرده است و خط مقاومت نیز در جهان به‌پیش می‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.