• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

رفع مشکلات اصحاب رسانه، همت ملی و استانی می طلبد

  • کد خبر : 72551
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
رفع مشکلات اصحاب رسانه، همت ملی و استانی می طلبد
فتایی گفت: رفع مشکلات اصحاب رسانه یک همت ملی و استانی را می طلبد.

به گزارش کانون سبحان، احمد حسین فتایی در نشست هم اندیشی استاندار لرستان با اصحاب رسانه، اظهار داشت: رسانه ها همیشه پای کار بوده و در ایام کرونا در کنار سایر دستگاه ها همکاری لازم را داشته اند.

وی افزود: رسانه های استان صاحب نظر و فکر بوده و بسیار توانمند در این عرصه مشغول به کار هستند که بازوی توانمندی برای استان محسوب می شود و می توانند در توسعه لرستان نقش مهمی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: همه ما موظف هستیم کمک کنیم تا مشکلات استان در بخش های مختلف استان برطرف و شاهد توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

فتایی با اشاره به برگزاری جشنواره های استانی عنوان کرد: تاکنون طنز مطبوعات برگزار شده و به زودی جشنواره مطبوعات استان را برگزار می کنیم.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران گفت: این افراد در معیشت نیز مشکلاتی دارند، علاوه بر این نیز چاپ به سختی انجام می شود و بسیاری از این افراد در تامین هزینه های اجاره مکان مشکلاتی دارند که رفع این مشکلات یک همت ملی و استانی را می طلبد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: می طلبد که استاندار لرستان با وزیر ارشاد کمکی نمایند که همه ظرفیت ها به کار گرفته شود و در جهت رفع این مشکلات اقداماتی صورت گیرد.

فتایی بیان کرد: اصحاب رسانه مشکلات را در جامعه ریزتر می بینند و می توانند به استان کمک کنند و خوشبختانه استاندار لرستان در این بازه زمانی بیشتر به حوزه فرهنگ توجه داشته که امیدواریم همه این تلاشها به ثمر برسد چراکه هدف اصلی توسعه استان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.