• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
 امام‌جمعه موقت رومشکان:

روایت‌گری دشمن در فضای مجازی وارونه است

  • کد خبر : 79404
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
روایت‌گری دشمن در فضای مجازی وارونه است
امام‌جمعه موقت رومشکان گفت: پیگیری اخبار جهان امروز نیازمند سواد رسانه‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، محمد امرایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رومشکان اظهار داشت: امروز مردم و به‌ویژه مؤمنین که اخبار مختلف را دنبال می‌کنند، بایستی نسبت به سواد رسانه‌ای آگاهی کافی داشته باشند چراکه پیگیری اخبار جهان امروز نیازمند سواد رسانه‌ای است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امروز به نام روز غزه، افزود: دشمن با تبلیغات گسترده در فضای مجازی به دنبال جابجا کردن مظلوم و ظالم است و با اخبار وارونه در بستر‌های مختلف، از هدف خود فروگذار نیست.

امام‌جمعه موقت رومشکان عنوان کرد: باید دشمن‌شناس بود و با ارتقای سواد رسانه‌ای در سطح جامعه نه‌تنها در فضای مجازی، بلکه در فضای واقعی هم بدانیم حقیقت مطلب کجاست.

وی تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس باید چشمانشان را به روی ظلم و استکبار آمریکا، رژیم صهیونیستی، پژاک، دموکرات، کومله و داعش در قتل‌عام مردم بی‌گناه در کشورهای مسلمان، باز کنند.

امرایی بیان داشت: مردم با آگاهی، بصیرت و ارتقای سواد رسانه‌ای خود، کودکان و اطرافیان خود را نسبت به اتفاقات دنیا آگاه کرده و فهم درستی از حقیقت را به خانواده و نزدیکان خود القاء کنند.

امام‌جمعه موقت رومشکان با اشاره به سالروز ولادت امام محمد‌تقی(ع) و ولادت امیرالمؤمنین(ع) و تبریک مناسبت‌های پیشرو به محضر امام زمان(عج)، اظهار کرد: رجب ماه خودسازی است و اعتکاف ایام رجب، فرصتی برای جلای روح انسان و استغفار و رحمت است.

وی گفت: دفع زباله در حاشیه جاده‌ها شکل نامطلوبی دارد و این وضع نامطلوب بافرهنگ شهرستان مغایرت دارد، در این زمینه خواستار رسیدگی و رفع مشکل امحاء زباله در حاشیه شهرستان توسط مسئولان ذی‌ربط هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.