• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

روایتی از نحوه شهادت شهید عجمیان/ دلجویی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی از خانواده شهید

  • کد خبر : 75452
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
روایتی از نحوه شهادت شهید عجمیان/ دلجویی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی از خانواده شهید
اغتشاشگران روز گذشته در حین اقدامات آشوبگرایانه خود در کرج، یک جوان بسیجی را به شهادت رساندند.

به گزارش کانون سبحان، روز گذشته (پنجشنبه 12 آبان ماه ) در جریان اغتشاشات که حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج رخ داد، اغتشاشگران یک جوان بسیجی را به شهادت رساندند.

این جوان بسیجی، سید روح‌الله عجمیان نام داشت؛ او متولد 20 بهمن سال 1374 در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه 417 شهدای کمالشهر بود که سابقه عضویت 12 ساله در بسیج را داشت.

* رفتاری که اشرار با شهید عجمیان انجام دادند حتی توسط داعشی‌ها هم انجام نمی شود

یکی از دوستان شهید عجمیان در گفت‌وگو با کانون سبحان، درباره نحوه شهادت شهید گفت: اغتشاشگران روز گذشته شهید را محاصره کرده و با چاقو به وی حمله می‌کنند. آشوبگران پس از محاصره سید روح الله، با ضربه چاقو به کمر شهید او را به شهادت رساندند. وقتی به شهید عجمیان چاقو می زنند، چند نفر دیگر از اغتشاشگران نیز به سید روح الله حمله می کنند.

وی افزود: شهید عجمیان در بلوار بهشت سکینه کمالشهر کرج به دست این اشرار به شهادت رسید. هنگامی که اغتشاشگران وی را محاصره می‌کنند به جهتی حرکت می‌کند که حمله اشرار به سایر بسیجیان مدافعان امنیت را دفع کرده و فقط بتوانند به او حمله کنند.

دوست شهید گفت: پس از اینکه او به سوی اتوبان تهران ـ کرج حرکت می‌کند، این اشرار وی را محاصره کرده و با ضربات چاقو به کمر شهید او را به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: رفتاری که اشرار با شهید عجمیان انجام دادند حتی توسط داعشی‌ها هم انجام نمی شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز: انتقام خون شهید عجمیان را می‌گیریم

پس از شهادت شهید روح‌الله عجمیان، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به دیدار خانواده این شهید رفت و ضمن تسلیت و همدری با آن‌ها، وعده داد تا انتقام خون این شهید را از اشرار بگیرد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه دروازه شهادت با اتمام دوران دفاع مقدس بسته نشده و همچنان باز است، گفت: خداوند بندگان مخلص خود را به صورت سفارشی نزد خود می پذیرد؛ سید روح الله نیز یکی از این بندگان بود.

وی افزود: به جوان خود افتخار کنید که از بین هزاران مسیر، بهترین مسیر که همان ولایت‌مداری است را انتخاب و خود را فدای امنیت مردم کرد. این جوان برومند، به تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، با اقتدار در مقابل اشرار و اغتشاشگران ایستاد و تسلیم نشد و مظلومانه به شهادت رسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به جایگاه خوب این شهید نزد خداوند تاکید کرد: لقمه حلال شما موجب شد که این جوان انقلابی، در راه نظام و انقلاب گام بردارد و این گونه به شهادت برسد و صد البته که جایگاه رفیعی نصیب شهدا می شود. مطمئن باشید انتقام خون پاک این شهید مظلوم را از اشرار و اراذل و اوباش خواهیم گرفت و آن ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهیم رساند.

* مادر شهید عجمیان: سید روح الله آرزوی شهادت داشت

مادر شهید روح الله عجمیان نیز در این دیدار، ضمن ابراز انزجار از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه گفت: سید روح الله آرزوی شهادت داشت و همواره دوست داشت به عنوان مدافع حرم، پای در سرزمین شام بگذارد و از حریم و حرم آل الله دفاع کند اما تقدیر او به گونه ای رقم خورد که به دست آشوبگران و داعشی های داخل کشور به شهادت برسد.

وی افزود: وقتی پسرم تصاویر شهدا را می دید، گریه می کرد و می گفت: این بندگان خدا چه گناهی کرده اند که خون آن ها این گونه به ناحق ریخته می شود؟ خواهش ما به عنوان خانواده یکی از شهدای مدافع امنیت این است که با این افراد آشوبگر با قاطعیت برخورد کنید تا دیگر به خود اجازه ندهند با اقدامات وحشیانه، باز هم خانواده ای را داغدار کنند.

* برادر شهید عجمیان: اگر رهبر انقلاب اجازه بدهد، انتقام خون شهدا را از اشرار می‌گیریم

برادر شهید عجمیان نیز در این دیدار گفت: سید شور حسینی داشت، آن زمان که داعشی‌ها در سوریه بودند علاقه داشت تا به عنوان مدافع حرم با آن‌ها بجنگد. اما، قسمت او نشد و خدا خواست که مدافع وطن شد.

وی خطاب به قاتلان برادرش گفت: اگر این اشرار سید ما را به شهادت رساندند، او سه برادر دیگر دارد و ما اجازه نمی‌دهیم که نه خون او و نه خون هیچ‌کدام از شهدا پایمال شود.

این برادر شهید تاکید کرد: اگر حضرت آقا دستور بدهند، انتقام او را از این اشرار می‌گیریم.

گفتنی است؛ از ابتدای آغاز اغتشاشات از ابتدای مهرماه امسال آشوبگران و اشرار بارها به مدافعان امنیت حمله کرده و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.