• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سعید اوحدی:هیچ خبری از غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان نیست./ حضور 240 هیئت عزاداری در گذرگاه های شلمچه، چزابه و مهران

  • کد خبر : 19563
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
سعید اوحدی:هیچ خبری از غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان نیست./ حضور 240 هیئت عزاداری در گذرگاه های شلمچه، چزابه و مهران

رئیس سازمان حج و زیارت کشور از حضور هیئت های مذهبی و برگزاری عزاداری حسینی در محل های عبور کاروان های پیاده روی اربعین حسینی خبرداد.

اوحدی در لرستانبه گزارش “کانون سبحان”؛ ، سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت کشور، در  جمع خبرنگاران در خرم آباد، گفت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه پیاده روی در اربعین حسینی انجام شده است.

وی افزود: جهت برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی توسط ستاد مرکزی اربعین حسینی و کمیته های 10 گانه این ستاد جلسات هفتگی برگزار می شود.

اوحدی، اظهار داشت: در این راستا تلاش می شود هیئت های مذهبی در گذرگاه های پیاده روی به عزاداری بپردازند.

وی، بیان کرد: تاکنون زمینه لازم جهت حضور 240 هیئت عزاداری در گذرگاه های شلمچه، چزابه و مهران فراهم شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور، اذعان داشت: همچنین اقدامات لازم برای اسکان زائران و پذیرایی ازآنان انجام شده است.

وی، با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای حضور حداکثری مردم در مراسم اربعین حسینی انجام شده است، افزود: امید می رود امسال میزان حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی افزایش یابد.

اوحدی، با اشاره به ضرورت داشتن گذرنامه برای زائران، افزود: این تصمیم کشور عراق است و زائران باید گذرنامه معتبر شش ماهه و ویزای کشور عراق را تهیه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در اربعین حسینی تلاش می شود یاد و خاطره جانباختگان منا زنده نگه داشته شود، افزود: به رغم گذشت بیش از 40 روز از فاجعه منا هنوز25  زائر کشور ایران مفقود هستند.

وی با بیان اینکه دولت عربستان باید در زمینه مفقودی های ایرانی پاسخگو باشد، تاکید کرد: این مطالبه ملت در حال پی گیری است.

اوحدی، با بیان اینکه هیچ خبری از غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان نیست، بیان کرد: چهار نفر از مفقودی های ایرانی فاجعه منا متعلق به استان لرستان است و دولت عربستان باید پاسخگو باشد.

گفتنی است، رئیس سازمان حج و زیارت کشور برای دیدار با خانواده‌های جان‌باختگان و مفقودین فاجعه منا به استان لرستان سفر کرده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=19563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.