• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

سلامت کامل، حاکم بر فرآیند برگزاری انتخابات در کوهدشت/ مشارکت حداکثری و رقابت عادلانه در جریان است

  • کد خبر : 79457
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۳۷
سلامت کامل، حاکم بر فرآیند برگزاری انتخابات در کوهدشت/ مشارکت حداکثری و رقابت عادلانه در جریان است
فرماندار کوهدشت گفت: سلامت کامل، بر فرآیند برگزاری انتخابات در کوهدشت حاکم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، محمدمرادی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای مطلوب انتخابات چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را تأکید فرمودند و ما نیز طبق فرمایش ایشان در راستای مشارکت حداکثری باید تلاش کنیم.

وی افزود: فرایند انتخابات در شهرستان در سلامت و امنیت کامل و با مشارکت و رقابت عادلانه در جریان بوده و خیلی خوب پیش رفته است، خادمین مردم در دستگاه‌های اجرایی امانت‌داران رأی مردم هستند و با هرگونه کوتاهی و یا خدشه به این امانت، بر اساس قانون، به‌طور جدی و سخت برخورد خواهد شد.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: دستگاه‌های شهرستان با ارائه خدمات خود با هدف افزایش مشارکت و رقابت انجام وظیفه نمایند، وظیفه مستقیم نهادهای دولتی و حاکمیتی سلامت و امنیت انتخابات است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۹ گانه انتخابات، عنوان کرد: مسئولان ادارات بایستی در انتخابات، نسبت به داوطلبین بی‌طرف باشند، انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی برای هر داوطلبی در ساعات اداری برای کارمندان و به طور کلی برای مدیران و مسئولان ممنوع است، در این زمینه به دو نفر از مسئولان ادارات تذکراتی در راستای تخلف کارمندان خود، به‌صورت کتبی داده‌شده است.

وی تصریح کرد: برای هر داوطلب انتخابات، پوشه جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است و اگر تخلفاتی باشد در آن ثبت خواهد شد، تاکنون به دو نفر درزمینهٔ برپایی غیرقانونی کارناوال و همایش تبلیغاتی تذکرات لازم داده‌شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.