• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
رئیس ستاد انتخابات کشور در جلسه ستاد انتخابات لرستان:

سه مانور فناوری انتخابات تا ۱۱ اسفند ماه در کشور برگزار می شود

  • کد خبر : 79616
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
سه مانور فناوری انتخابات تا ۱۱ اسفند ماه در کشور برگزار می شود
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری سه مانور فناوری انتخابات تا زمان شروع انتخابات در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان، سید محمد تقی شاهچراغی سیزدهم بهمن ماه در جلسه ی ستاد انتخابات استان لرستان با بیان این که اولین مانور فناوری انتخابات دوازدهم بهمن ماه برگزار شده است، عنوان کرد: این مانورها برای مجریان انتخابات با رویکرد نظارت بر برگزاری، قوانین موجود و دستگاه های احراز هویت رای دهندگان تا قبل از یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: همایش های داوطلبان انتخاباتی به منظور آمادگی بیشتر و تکمیل و رصد آموزش عوامل اجرایی به صورت متمرکز در استان ها و تمام حوزه های انتخابیه برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری همایش های آموزشی ویژه اعضای اجرایی شعب اخذ رای در کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ها اجرای دقیق و خوب انتخابات است و معتقدیم که اجرای خوب انتخابات می تواند در مشارکت مؤثر باشد.

وی در خصوص استان لرستان گفت: مردم لرستان در تمامی مقاطع تاریخی دین خود را به کشور و انقلاب ادا کرده اند و تکلیف مدیران خدمت به این مردم است.

معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تشکر از تلاش ستاد انتخابات استان لرستان، در مورد وضعیت اجرای انتخابات در این استان عنوان کرد: در استان لرستان تلاش های خوبی صورت گرفته و شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شده و در حال حاضر نیز امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در این استان وجود دارد.

در این جلسه دبیر ستاد انتخابات کشور، استاندار لرستان، مدیر کل سیاسی وزارت کشور، معاونین سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیران کل سیاسی، امنیتی، بازرسی، فناوری اطلاعات، حراست و برنامه و بودجه استانداری لرستان، فرمانداران، معاونین سیاسی امنیتی فرمانداران و بخشداران سراسر استان حضور داشتند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.