• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
آماده باش معاون سیاسی استاندار به فرمانداران؛

شرایط برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان را فراهم کنید

  • کد خبر : 73832
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
شرایط برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان را فراهم کنید
ستاری گفت:شرایط برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان را فراهم کنید.

به گزارش کانون سبحان، دکتر بهرام ستاری دستنایی با بیان این مطلب که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت عظیم و همگانی است، اظهار داشت: کنگره شش هزار و ۵۴۴شهید لرستان تبلور دلاوری و رشادت مردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های ماندگاری از خود بر جای گذاشتند .

وی با بیان این مطلب که تاریخ ایثارگری رزمندگان لرستانی نباید به حیطه فراموشی سپرده شود، افزود: برگزاری چنین کنگره و یادواره هایی فرصت مناسبی برای شناسایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های مختلف جامعه است.

معاون سیاسی ،امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: فرمانداران موظفند تمام همت خود را به کار گیرند تا کنگره شهدای لرستان هرچه باشکوه تر برگزار شود و اثرات مثبت آن در نسل های آینده نمود پیدا کند .

وی تصریح کرد: با مهم شمردن ادامه راه شهدا،گفت: نسل جوان ما باید مسیر خود را از شهدا و ایثارگران به ودیعه بگیرند و برگزاری چنین یادواره هایی کمک شایانی به شناخت این نسل از رشادت ها و دلیری مردان آسمانی استان خواهد کرد.

معاون سیاسی ،امنیتی استانداری لرستان از برگزاری ۲۵ یادواره شهرستانی، قشری، یگانی، و … در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اولین یادواره با همت شهرداری خرم آباد تحت عنوان « یادواره شهدای جاویدالاثر » بزودی برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره های شهدای استان ،گفت : برگزاری ۶۶۳یادواره تحت عنوان پایگاه محور ،حوزه محور ،محله محور و آبروی محله در سال ۱۴۰۰با پیشرفت ۷۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر عزم جدی متولیان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ستاری از همه دستگاه‌های متولی و عضو ستاد کنگره خواست تا با بهره گیری از تمام ظرفیت ها با روحیه جهادی نسبت به برنامه ریزی و اجرایی نمودن اهداف کنگره تلاش کنند تا این کنگره با شکوه بیشتری در لرستان برگزار شود .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.