• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

شهادت کارکنان انتظامی نشان پویایی و خدمت صادقانه آنان به مردم است/ دفاع مقدس در انتظامی همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 78663
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
شهادت کارکنان انتظامی نشان پویایی و خدمت صادقانه آنان به مردم است/ دفاع مقدس در انتظامی همچنان ادامه دارد
فرمانده انتظامی استان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید "ایوب رومیانی" در شهرستان رومشکان گفت: شهادت کارکنان انتظامی نشان پویایی و خدمت صادقانه آنان به مردم است و دفاع مقدس در انتظامی همچنان ادامه دارد.

به گزارش کانون سبحان،سردار”یحیی الهی “در مراسم خاکسپاری شهید “ایوب رومیانی” در شهرستان رومشکان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید سعید به مردم غیور شهرستان رومشکان، همرزمان سبز پوش انتظامی و خانواده این شهید والا مقام اظهار داشت: خدا را شاکریم فرهنگ شهادت که بالاترین مقام نزد خداوند متعال است هنوز به روی مجموعه نیروهای مسلح و به خصوص کارکنان انتظامی باز است. 

 

 

وی با اشاره به این که شهادت کارکنان انتظامی نشان پویایی و خدمت صادقانه آنان به مردم است افزود: الحمدالله مجموعه انتظامی یک مجموعه پویا و یک مجموعه در حال حرکت است در راستای ماموریت هایی که به آنها واگذار شده حرکت می کند و سر از پا نمی شناسد و امروز ما شاهد جانفشانی های کارکنان انتظامی برای تامین امنیت مردم در تمام نقاط کشور هستیم و ما افتخار می کنیم به اینکه برای آرامش و آسایش مردم از ابتدای انقلاب تا کنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده ایم. 

 

سردار الهی: شهدای انتظامی شهدای مظلومی هستند و همه ما به این شهدای عزیز و خانواده های آنان دین داریم و خادم آن ها هستیم و ان شالله بتوانیم رضایت خانواده های معزز شهدا را به دست آوریم و توفیق خدمتگزاری به آن ها را داشته باشیم. 

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه شهادت رزقی است که نصیب هرکسی نمی شود و خانواده شهید “رومیانی” به شهادت فرزندشان افتخار می کنند گفت: کسانی که شهید می شوند یک خصلت هایی دارند و دارای ویژه گی های خاص هستند که مورد عنایت حق قرار می گیرند و این که گفته می شود شهداء قبل از شهادت شهید می شوند کاملا درست است چون به خاطر همین خصوصیاتی است که شهادت نصیبشان می شود. 

وی با اشاره به تقدیم ۵۵ شهید امنیت از ابتدای سالجاری تاکنون یعنی هر ۴ روز یک شهید گفت: شهدای انتظامی از جمله دلاوران گمنام و مظلومی هستند که بی ادعا و مخلصانه جان خود را تقدیم کردند تا در سایه این شهامت و فداکاری امنیت و آسایش مردم را فراهم کنند. 

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:کارکنان انتظامی خادمی و خدمتگزاری به مردم را بدون هیچگونه مزد دنیوی و بی منت می پذیرند و در این مسیر حتی از جان خودشان می گذرند و نشانه بارزش همین شهیدی که در محضرش هستیم برادران و خواهران از جان گذشتن خیلی سخت است و در مهلکه ای باید پا بگذارید که بدانی هر لحظه امکان دارد جانت را فدا کنی جز اینکه باور و اعتقاد باعث می شود که در این مسیر قرار بگیری و بدانی که اگر بکشی پیروزی و اگر کشته بشوی باز پیروزی و شهیدی؟ چه نکته ای بالاتری از این به انسان امید می دهد. 

سردار الهی عنوان داشت: برادران و خواهران عزیز باعث افتخار ماست که امروز در این سازمان بزرگ و مقدس انتظامی جمهوری اسلامی برای برقراری نظم و امنیت در داخل کشور پرنقشیم همانطور که در بیانات مقام معظم رهبر”مدظله العالی” هم اشاره شده یقیناً پرسنل خدوم نیروی انتظامی درس گرفته از مکتب آقا امام حسین (ع) هستند و ادامه دهنده راه ۸ سال دفاع مقدس و امانتدار خون شهدا هستند مکتبی که آقا امام حسین درس وفا ولایت مداری ایثار و از خود گذشتگی یاد گرفته اند. 

سردار الهی با اشاره به این که دفاع مقدس در انتظامی همچنان ادامه دارد گفت: بعد از دوران دفاع مقدس نیز با تاسی از شهدا و رزمندگان نیز توانسته ایم در تمامی عرصه ها موفق عمل کنیم؛ در واقع رمز موفقیت ما پیروی از دوران دفاع مقدس است و امروز جوانان ما به یاد شهیدان برای دفاع از خاک این مرز و بوم با انگیزه تر از جوانان آن دوران مدافع امنیت می شوند چرا که در دلشان فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه داشته اند و همه باید برای زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند. 

فرمانده انتظامی استان لرستان به فرمایشی از مقام معظم رهبری در رابطه با ترویج فرهنگ شهادت و دوران دفاع مقدس، اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند :” زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” و همه آماده ایم در هر جای دنیا نیاز به دفاع باشد با آمادگی کامل آماده جانشفانی کنیم. 

 

سردار الهی در پایان با آروزی این که روزی برسد که عدالت و دادگستری در سرتاسر عالم فراگیر شود از همه حضار و حضور با شکوه آنان در این مراسم معنوی تقدیر کرد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.