• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
مشاور عالی و مسئول دفتر ویژه نظارت فرمانده کل سپاه :

شهید سید روح الله عجمیان صحنه کربلا را به عینه برای ما ترسیم کرد

  • کد خبر : 76163
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
شهید سید روح الله عجمیان صحنه کربلا را به عینه برای ما ترسیم کرد
سردار صادقی گفت:شهید سید روح الله عجمیان با شهادتش صحنه کربلا را به عینه برای ما ترسیم کرد .

 

به گزارش کانون سبحان، سردار حسین رضا صادقی، مشاور عالی و مسئول دفتر ویژه نظارت فرمانده کل سپاه در یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کوهدشت اظهار داشت: شهدا در محضر و خلوتگاه الهی، رزق خاص دارند؛ فرق شهید با دیگران این است به محض اینکه روحش از بدن جدا می شود اثر گذاری او بی نهایت می شود.

وی افزود: شهدا در خط مقدم قرار دارند؛ ما در این میدان پشت سرشهدا در دنیا حرکت می کنیم و امتحان پس می دهیم؛ امثال شهید حاج قاسم و شهدای دیگر پس از شهادتشان تازه اول کارشان است؛ این ها در افکار جامعه جریان داشته و تکثیر شده هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: پس از جنگ جهانی هیچ کس جرات این را نداشت یک اسلحه خالی را به سمت آمریکا بگیرد و این یک واقعیت است؛ ولی ایران به دهن دشمن زد و ما مستقیما اعلام کردیم می زنیم.

وی تصریح کرد: مکتب و مرام ما ماندنی و پیروز است زمانی که در مسیر حاج قاسم قرار داشتیم؛ در این مکتب ترس برای مرگ معنا ندارد.

سردار صادقی گفت: امام حسین (ع) این را اعلام کرد ما به عشق دولت کریمه حضرت ولی عصر(عج)، هرچه را که داشته باشیم خواهیم داد؛ ما یاران پا به رکابی هستیم که درطلعت صغری دولت کریمه حضور داریم و افتخار است در این سنگر با شهدا میدان‌داری می کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مرام، حرکت و انگیزه شهدای ما عیناً همانند شهدای کربلا است؛ شهید سید روح الله عجمیان که فرزند این شهرستان است با شهادتش صحنه کربلا را به عینه برای ما ترسیم کرد.

وی گفت:امام حسین(ع) بهترین انسان روی زمین امام زمان خون قلبش را برای ما به زمین ریخت که انسان ها معرفت و فهم پیدا کنند؛ امروز شهدا با شهادتشان این فهم را در جامعه پیاده می کنند و آن را زنده و پابه رکاب آماده می کند.

سردار صادقی بیان کرد: هرچه به سمت شهدا حرکت کنیم، صراط مستقیم را بهتر درک خواهیم کرد؛ در این راستا پرداختن به مرام و روش شهدا، ضروری است.

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ولایتمداری و اخلاص از ویژگی‌های مهم شهید حاج قاسم سلیمانی است که همیشه و هر بار به میدان می رفت آن را مد نظر داشتند.

وی گفت:دشمن به این نگاه می کند خاکریز ما در کجا ضعیف است و به اون محل ضربه می زند و به دنبال موج آفرینی است؛ هدف کلان ما نابودی اسرائیل و محو آن از صفحه روزگار و اخراج استکبار از منطقه است.

سردار صادقی گفت: میزان حضور ما در منطقه و گسترش خط مقاومت ما به همت شهدای عزیز ما بیشتر شده است و این کاملا نمایان است؛ روز به روز اسرائیل خود را در یک حیاط محصور مخفی کرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما با تحریم دشمن و نداشته هایمان قدرت اول در منطقه شده‌ایم و در هشت سال دفاع مقدس با همه دنیا مقابله کردیم؛ انقلاب اسلامی کفار را دِق‌ کُش کرده است.

وی گفت:  فتح الفتوح همان شهدای عزیز و تربیت جوان‌هایی در مسیر الهی که جانشان در راه خدا داده اند و در خلوتگاه خداوند متعال جا گرفته اند، می باشد.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.