• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
فرماندار جدید کوهدشت:

شورای پیشرفت و آبادنی کوهدشت ایجاد می شود/قصد داریم در طول دوره خدمت آزاد راه کوهدشت به سمت کربلا را ایجادکنیم

  • کد خبر : 74143
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
شورای پیشرفت و آبادنی کوهدشت ایجاد می شود/قصد داریم در طول دوره خدمت آزاد راه کوهدشت به سمت کربلا را ایجادکنیم
مرادی با اشاره به اینکه شورای پیشرفت و آبادنی کوهدشت ایجاد می شود، گفت: قصد داریم در طول دوره خدمت آزاد راه کوهدشت به سمت کربلا را ایجادکنیم.

به گزارش کانون سبحان، محمد مرادی در جلسه معارفه فرماندار جدید کوهدشت، اظهار داشت: کوهدشت دارای مردمی خونگرم و خدمتگزار به اسلام و انقلاب است و هم‌چنین نخبه و در صف اول ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور، استان و شهرستان هستند.

وی افزود: خداوند منان را شاکر هستیم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نصیب ما نموده است، امیدواریم خدمت اثربخش و نتیجه مندی را برای شهرستان به ارمغان بیاوریم.

فرماندار جدید کوهدشت عنوان کرد: با شهرستان کوهدشت بیگانه نبوده و از همین خطه و منطقه هستیم و به لحاظ آداب، رسوم و فرهنگی ازهم جدایی نداریم، شهرستان دلفان و کوهدشت جدایی فرهنگی و بافتی از هم نداشته و دارای بیشترین شباهت‌های فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: کوهدشت شهرستانی نخبه پرور و دارای ظرفیت‌های انسانی و طبیعی ارزشمندی است، هنر ما برای کوهدشت استفاده از ظرفیت‌های آنچه نخبگانی و طبیعی با ارائه راهکارهای منسجم برای حل مشکلات این شهرستان است.

مرادی گفت: ما دست یاری برای حل مشکلات و ارتقای وضعیت شهرستان کوهدشت را به روی نخبگان و فرهیختگان شهرستان دراز می‌کنیم.

فرماندار کوهدشت اظهار داشت: نظام مسائل شهرستان توسط برخی نخبگان شهرستان و جامعه علمی کشوری تدوین‌شده است، ما باید برای نظام مسائل یک فرایند ارائه راهکارها و بسیج همگانی را ارائه دهیم.

وی افزود: یک شورای پیشرفت و آبادنی کوهدشت برای توسعه کوهدشت ایجاد خواهیم کرد و از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد.

مرادی گفت: در نظام اسلامی محوریت مردم هستند و در این راستا بایستی خدمتگزار مردم باشیم، استفاده از ظرفیت مردمی برای مشکلات خود مردم، بسیار اساسی و راهگشا است، در این شهرستان از جوانان انقلابی و جهادی استفاده خواهیم کرد، جوان انقلابی کسی است برای انقلاب و مجموعه جمهوری اسلامی شب و روز را نشناسیم، شهدایی هم چون شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز جوان انقلابی بودند.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: ما قول، وعده وعید نمی‌دهیم با همکاری همه دوستان و دلسوزان شهرستان و با بسیج ظرفیت‌ها استانی و ملی به سمت تحقق توسعه کوهدشت گام محکمی برمی‌داریم.

وی گفت: کوهدشت در یک بن‌بست ژئوپلیتیک قرار دارد و دلیل محرومیت‌ها نیز همین است، ماقبل اینکه در خدمت مردم شریف کوهدشت بیائیم، جلسه‌ای درزمینهٔ برخی موارد در سطح وزرا و معاونان داشته‌ایم ویکی از آن‌ بحث‌ها ایجاد آزادراه برای کوهدشت است چراکه این شهرستان می‌تواند مسیر آزادراهی اربعین را به خود اختصاص دهد، قصد داریم در دوره خدمتی خود این را محقق کنیم قطعاً موارد پیشرفت و آبادانی و توسعه پشت سر آن نیز خواهد آمد.

مرادی بیان کرد: در هر لباسی باشیم فلسفه و رسالت ما پاسداری از انقلاب اسلامی است ان‌شاءالله با اتحاد و همدلی هم در انتصابات و هم پیشبرد اهداف توسعه شهرستان منشأ و اثرات خوبی باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.