• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
رئیس فراکسیون امربه‌معروف مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت الگوبرداری از خوی ساده‌زیستی و مردمی بودن شهید سلیمانی/ رمز موفقیت و محبوبیت سردار دل‌ها داشتن روحیه خدامحوری بود

  • کد خبر : 72898
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
ضرورت الگوبرداری از خوی ساده‌زیستی و مردمی بودن شهید سلیمانی/ رمز موفقیت و محبوبیت سردار دل‌ها داشتن روحیه خدامحوری بود
حجت‌الاسلام مبلغی با اشاره به ضرورت الگوبرداری از ساده زیستی و مردمی بودن شهید سلیمانی گفت: رمز موفقیت و محبوبیت سردار دل‌ها داشتن روحیه خدامحوری بود.

محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، با گرامیداشت ایام شهادت شهید سلیمانی، اظهار داشت: مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی، ارتباط عمیق او باخدای بزرگ بود، این ارتباط همیشگی و دائمی باعث شده بود که سردار دل‌ها ایمان بسیار قوی به خدای بزرگ و قدرت لایزال الهی داشته باشد.

وی افزود: توجه ایشان به خدا و عظمت پروردگار باعث شده بود که هر آنچه غیر خدا است، در نظر وی کوچک آید و صفاتی الهی پیدا کند.

رئیس فراکسیون امربه‌معروف و نهی از منکر مجلس با اشاره به اینکه رمز موفقیت و محبوبیت سردار دل‌ها داشتن روحیه خدامحوری بود، عنوان کرد: توکل شهید سلیمانی به خدا و اعتماد به قدرت و مدد الهی و نیز شجاعت بی‌نظیرش، از ایمان او نشأت می‌گرفت.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی شهید سلیمانی که کلید همه موفقیت‌ها و محبوبیت وی محسوب می‌شود، خداخواهی و خداپرستی به معنای واقعی آن است، قبل از هر چیز این سردار بزرگ اسلام را ما به‌عنوان بنده نیکوی الهی می‌شناسیم چراکه ایشان از راه بندگی به همه‌جا رسیده و خداوند محبت او را در قلوب همگان قرار داده است.

مبلغی بیان کرد: محبوبیت شهید سلیمانی در بین مردم که خداوند به او داده به خاطر مسئله ساده زیستی ایشان است و یک صفتی است که انبیا و اولیای الهی به آن صحه گذارده‌اند و همچنین در احوالات بزرگان دین که مشاهده می‌کنیم متوجه می‌شویم به زرق‌وبرق دنیا توجه نداشته وزندگی ساده‌ای برای خود تعریف کرده‌اند.

وی گفت: این شهید والامقام ازآنجایی‌که توجه اش به معنویت بود و توجه به دنیا و ما فیها نداشت ساده می‌زیست و بی‌پیرایه با مردم برخورد می‌کرد به‌طوری‌که یک رابطه عاطفی و محبوبیتی خاص در این راستا ایجادشده بود.

رئیس فراکسیون امربه‌معروف و نهی از منکر مجلس با اشاره به‌ضرورت الگوبرداری از ساده زیستی و مردمی بودن شهید سلیمانی، عنوان کرد: تواضع و مهربانی سردار دل‌ها با اقشار مختلف مردم جامعه به‌عنوان تعامل مدیر انقلابی با مردم باید الگوبرداری شود چراکه رفتار ایشان مصداقی از شعار مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.