• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
استاندار لرستان مطرح کرد:

ضرورت توجه به همه ظرفیت‌های بخش کشاورزی لرستان

  • کد خبر : 72082
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
ضرورت توجه به همه ظرفیت‌های بخش کشاورزی لرستان
زیویار گفت: توجه به همه ظرفیت ها در بخش کشاورزی ضروری است.

به گزارش کانون سبحان، فرهاد زیویار در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار داشت: تهیه گردش کار با هدف پیگیری مسائل و مشکلات حوزه جهاد کشاورزی راهکاری موثر است.

وی افزود: بخش زیادی از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی بر موهبت های خدادادی و ظرفیت‌های موجود اتکاء دارد و اثربخشی اقدامات جهاد کشاورزی زمانی بیشتر می شود که به ظرفیت ها و گلوگاه ها کاملاً توجه شده و بررسی و شناخت کافی در این رابطه حاصل شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: در بخش های مختلف این مجموعه که به نوعی دچار رکود یا نقصان بوده و در شرایط عادی قابل حل شدن نیستند، با وارد آوردن شوک مثبت بر اساس برنامه ریزی مناسب، می توان نتایج بهتری کسب کرد.

زیویار تاکید کرد: تهیه یک گردش کار مناسب و کارشناسی شده می تواند نقش مهمی در انعکاس کمبودها و ضعف‌ها داشته و بازخورد بهتری از اقدامات حاصل شود.

وی بیان کرد: برای به وجود آمدن تحولات، نیازمند انجام تغییرات هستیم تا بتوان نتایج بهتری حاصل کرد که در این راستا از تغییرات مثبت با هدف بهبود وضعیت استان استقبال خواهیم کرد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی های آینده، برگزاری نشست های هم اندیشی با همه مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان گنجانده شده که امیدواریم در کنار کار جهادی، شرایط توسعه و آبادانی استان نیز به خوبی فراهم آید.

زیویار گفت: در راستای احقاق حقوق مردم و مطالبات آنها مقید هستیم و اعتقاد داریم که در این زمینه باید از تمامی ظرفیت های داخل و خارج استان به بهترین شکل ممکن بهره گیری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.