• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

ضرورت تکمیل و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات/جابجایی مدیران بر اساس شایسته‌سالاری‌ها و تعهد باشد

  • کد خبر : 73044
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
ضرورت تکمیل و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات/جابجایی مدیران بر اساس شایسته‌سالاری‌ها و تعهد باشد
حجت الاسلام طهماسبی بااشاره به ضرورت تکمیل و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات،گفت: جابجایی مدیران بر اساس شایسته‌سالاری‌ها و تعهد باشد.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت، اظهار داشت: حسد یک نوع بیماری است که معمولاً تا پایان عمر انسان، سلامت روحی او را تهدید کرده و رنجور می‌گرداند، این مرض از بدترین امراض است، چراکه اول خود حسود را از بین برده و پس‌ازآن شاید طرف مقابل را متحمل ضرر کند.

وی با اشاره به اینکه کسی که حساب نفس خود را بررسی کرده می‌داند چه مقدار عیب دارد، افزود: اگر حسد در فردی زیاد باشد، انرژی‌اش گرفته‌شده و اندوه و غم او نیز زیاد خواهد شد، بایستی در این راستا با عمل به قرآن خودسازی کنیم تا دچار حسادت نشویم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی برگرفته از عاشورای حسینی بوده و به جهان مخابره شده است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود: «عاشورا یک‌نیمه روز، بیشتر نبود ولی بشریت را نجات داد.»

وی با اشاره به تبیین آوردگاه جنگ اراده‌ها در فضای مجازی و لزوم مبارزه با دشمنان، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود: «برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آن‌ها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ است.»

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت هوشیاری مسئولان فضای مجازی کشور، گفت: بایستی شبکه ملی اطلاعات تکمیل و راه‌اندازی  شده و از پلتفرم‌های داخلی حمایت ویژه شود.

امام‌‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: حقیقت انقلاب عدالت‌پروری و جهادی عمل کردن است، نه اینکه برخی به فکر باند و گروه خود باشند.

وی گفت: دشمنان با جنگ ادراکی می‌خواهد در اراده مردم و مسئولان سستی ایجاد کنند و در این راستا از فضای مجازی بهره می‌برند‌.

طهماسبی با اشاره به مذاکرات برجام، بیان کرد: ما دولتی انقلابی را انتخاب کردیم پس باید انقلابی عمل کند، انسان‌های خداترس و مؤمن بایستی برای مدیریت‌ها به کار گرفته شود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به دستاوردهای محور مقاومت، گفت: خبر توقیف کشتی نظامی اماراتی توسط انصار الله یمن در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بسیار حائز اهمیت بود و نشان از اقتدار محور مقاومت دارد.

وی ضمن گلایه از تحرکات سیاسی برخی مسئولان شهرستانی، گفت: بایستی جابجایی مدیران بر اساس شایسته‌سالاری‌ها و تعهد باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.