• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

طوفان الأقصی ضربه مهلک و غیرقابل ترمیمی برای اسرائیل بود

  • کد خبر : 78010
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
طوفان الأقصی ضربه مهلک و غیرقابل ترمیمی برای اسرائیل بود
امام‌جمعه کوهدشت گفت: طوفان الأقصی ضربه مهلک و غیرقابل ترمیمی برای اسرائیل بود.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار‌داشت: بایستی توجه داشته باشیم که خداوند متعال بر همه احوال ما نظارت کامل دارد و مأموران الهی حرکات ما را ضبط و ثبت می‌کنند.

وی افزود: هرچه محبت انسان به خدا بیشتر باشد، بیشتر نیز به یاد خواهد بود؛ ذکر و یاد خدا دل را بیدار می‌کند و یکی از زمان‌هایی که بایستی انسان به یاد خدا باشد، در هنگام مصیبت است.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: اگر نماز باتوجه و حضور قلب خوانده شود، انسان را از غفلت بیدار خواهد کرد؛ هر مؤمنی مراقب نماز‌های خود باشد و سروقت بخواند یک انسان بیدار است.

وی تصریح کرد: تفکر به امام حسین(ع) یک تفکر انقلابی است، امروز تفکر مقاومت یک تفکر امام حسینی و انقلابی است، آمریکا به‌دنبال تحریف این تفکر است؛ حمله برق‌آسا، عظیم و غیرقابل ترمیم طوفان الأقصی از نظر حیثیتی، روانی، ساختاری و امنیتی ضربه مهلکی بر رژیم خونخوار صهیونیست وارد آورد.

طهماسبی گفت: رژیم جعلی صهیونیسم اگر این جبهه مقاومت نبود، بنا داشتند مسجد‌الاقصی را تخریب کرده و معبدی برای یهودیان بنا کنند؛ در طوفان الأقصی به لطف خداوند متعال عملیاتی سریع و غافل‌گیر کننده به صورت هوایی، زمینی، دریایی، چریکی، سایبری و… صورت گرفت.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به فروپاشی محاسبه دشمنان، یادآورشد: کشورهای مسلمان جهان بایستی همه یکصدا این جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: دشمن از عملیات طوفان الأقصی از گیج و حیران مانده‌اند؛ مبارزان فلسطینی برای رویارویی با اسرائیل آماده است و از مظلومیت خود دفاع می‌کند.

طهماسبی بیان کرد: پیمان امنیتی بین ایران و عراق بسیار مهم است، سازمان ملل متحد بایستی در برابر جنایات دیوانه‌وار رژیم جعلی اسرائیل سکوت نکرده و انفعال نداشته باشد.

امام‌جمعه کوهدشت بااشاره به اهمیت ورزش برای نشاط‌آوری در جامعه، اظهارداشت: مربیان برای تربیت دینی، اخلاقی و دینی دانش‌آموزان تلاش کنند که علاوه بر رشد تحصیل، رشد معنوی نیز داشته باشند.

وی عنوان کرد: مصوبه مجلس درمورد نیروهای شرکتی بایستی اجرایی شود و تبدیل وضعیت انجام شود و در این راستا بایستی مسئولان اهتمام داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.