• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
وزیر راه و شهرسازی:

اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومان بودجه به لرستان در حوزه راه/عملیات اجرایی ساخت ۷ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 72707
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومان بودجه به لرستان در حوزه راه/عملیات اجرایی ساخت ۷ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود
قاسمی با بیان اینکه ۱۲۰۰ میلیارد تومان بودجه به لرستان اختصاص می یابد، گفت: فردا عملیات اجرایی ۷ هزار واحد مسکونی در استان آغاز می شود.

به گزارش کانون سبحان، رستم قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگی که مورد انتظار بوده بحث راه آهن است که مطالبه ای مردمی و ملی بوده و این پروژه برای کشور بسیار مهم است و اعتباری برای آن پیش‌بینی شده تا سرعت بگیرد و هرچه سریع تر راه اندازی شود.

وی افزود: پیمانکار این طرح قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است که بنا شده ظرف ۱۰ روز آینده یک برنامه زمانبندی اجرایی برای آن مشخص شود، پیش‌بینی ما این است که این پروژه ظرف سه تا چهار سال به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) درخواست شده یک برنامه زمانبندی سه تا چهار ساله برای آن تدوین کند تا با تأمین منابع مالی این طرح توسط دولت هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای این سفر پیش‌بینی شده که در حوزه راه است و فردا در جلسه شورای اداری استان تقدیم خواهد شد و بازدیدهایی نیز پیش بینی شده تا بتوانیم کارها را پیش ببریم.

قاسمی به موضوع مسکن اشاره کرد و گفت: مسکن یکی از موضوعات مهم است، موانعی در خصوص تامین زمین در یکی دو شهر استان وجود دارد که مورد بحث و بررسی برای برطرف شدن قرار خواهد گرفت تا سهم پیش بینی شده جهش ملی مسکن در لرستان را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه فردا عملیات اجرایی ساخت هفت هزار واحد مسکونی در لرستان آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می شود با تامین زمین، تعداد واحدهای مسکونی را مجددا افزایش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: بر اساس بازدیدی که از فرودگاه داشتیم این طرح مراحل انتهایی خود را طی می‌کند اما برخی از کارهای جانبی آن باقی مانده که حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه پروژه فرودگاه نیز به اتمام خواهد رسید. پرواز های تهران به مشهد و تهران_ خرم آباد مناسب نیست که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با رفع مشکلات این خواسته مردم را نیز اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.