• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
سخنان حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه های نمازجمعه :

محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس مرجعیت

  • کد خبر : 76342
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس مرجعیت
امام جمعه کوهدشت ضمن محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در جسارت ناجوانمردانه به ساحت مقدس مرجعیت، گفت: تقابل حق و باطل و مکتب مادیت و انحراف با مکتب الهی امروز وجود دارد، خورشید تابان ولایت در حال درخشش است، مقام معظم رهبری با صبر، بصیرت و اخلاق در هال رهبری بوده و موجب اتحاد و همدلی است.

به گزارش کانون سبحان حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای عصمت، جایگاه عظیم و فضائل بسیاری بود؛ حضرت امیرالمؤمنین (ع) مسائلی که جبرئیل برای حضرت زهرا (س) می‌آورد را مکتوب می‌نمود.

وی افزود: حضرت زهرا (س) علاوه بر اینکه الگویی برای زنان عالم است بلکه برای مردان نیز الگو می‌باشد؛ حضرت ولی‌عصر (عج) در این راستا فرمودند: مادرم فاطمه الگوی من می‌باشد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه دشمن درصدد ضربه به خدمات انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در اسلام اگر حضرت زهرا (س) الگو باشد همه مسائل حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: این روز‌ها دشمن درصدد این است تمام افتخارات ما به فراموشی سپرده شود؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند: «راه مقابل با دشمن تبیین است»؛ هدف دشمن در اغتشاشات مقابله با نقاط قوت انقلاب و امید مردم بود.

طهماسبی با اشاره به تبلیغات سنگین و مسموم دشمن علیه ایران، گفت: ایران در حال مبدل به محور مقاومت شده است و دشمن برای جلوگیری از این مهم، به دنبال ایجاد یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار بر‌آمد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تساوی زن‌ و مردم از نگاه اسلام و قرآن، بیان کرد: تحریف و تولید دروغ از حربه‌های دشمن در جامعه است و درصدد این است که ما با خشونت پاسخ بدهیم.

وی ضمن محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در جسارت ناجوانمردانه به ساحت مقدس مرجعیت، گفت: تقابل حق و باطل و مکتب مادیت و انحراف با مکتب الهی امروز وجود دارد، خورشید تابان ولایت در حال درخشش است، مقام معظم رهبری با صبر، بصیرت و اخلاق در هال رهبری بوده و موجب اتحاد و همدلی است.

امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: بدون شک این اقدام شنیع، در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل‌بیت (ع) طراحی‌شده و مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه اسلام و انقلاب است زیرا آمریکا و غرب در مذاکرات برجام حریف ایران نبودند و دست به این اقدامات زدند.

طهماسبی گفت: دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و یکایک مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاسخگو باشند.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.