• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
یادداشت؛

مردم و سیاسیون!

  • کد خبر : 78121
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
مردم و سیاسیون!
یاسین احمدی فرد در یادداشتی پیرامون انتخابات پیشرو بر ضرورت داشتن اتحاد و همدلی گروه‌های سیاسی برای پیشرفت طرهان بزرگ تاکید کرد.

به گزارش کانون سبحان، یاسین احمدی فرد در یادداشتی پیرامون انتخابات پیشرو بر ضرورت داشتن اتحاد و همدلی گروه‌های سیاسی برای پیشرفت طرهان بزرگ تاکید کرد.

دو بال برای اتحاد و ائتلاف و البته توسعه و پیشرفت:مردم و سیاسیون!!

اتحاد و ائتلاف تنها راهِ نجات و توسعه ی شهرستان های کوهدشت و رومشکان.

اختلاف، حربه‌ی شیطان

اِنَّما يُريدُ الشَّيْطانُ اَنْ يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَداوَةَ وَالْبَغْضاءَ…
شیطان می‌خواهد در میان شما عداوت و دشمنی ایجاد کند.
از آنجا که کار شیطان گمراه کردن و فریب دادن مردم و دور نگهداشتن آنان از مسیر خوشبختی و سعادت است برای رسیدن به این هدف از حربه‌ی اختلاف،دشمنی و تفرقه میان مردم استفاده می‌کند و اتفاقا در این زمینه تا حدودی موفق بوده.یکی از عرصه هایی که بیشترین تاثیر را بر موفقیت و توسعه یِ مردم دارد،عرصه ی انتخابات است،عرصه ایی که می‌توان در پرتو آن بهترین شرایط را برای توسعه و رفاه فراهم آورد! و بالعکس!
اما با ایجادِ اتحاد و ائتلاف و عبور از منیّت و خودخواهی،پیشرفتی حاصل می آید که همگان از آن منتفع گردند.
اتحادی که بیش از آنکه سیاستمداران فراهم آورنده ی آن باشند؛ مردم،تامین کننده ی اصلی آن هستند! و مردم باید با ایجاد اتحاد، همبستگی و یکصدایی به مسئولین و سیاستمداران خط و مشی دهند و بهترین از میان آنها را انتخاب نمایند.
در دین مبین اسلام نيز بر ایجاد وحدت و یکپارچگی تأکید شده،زیرا اگر مردم بخواهند کاری را انجام دهند در سایه‌ی اتّحاد و همبستگی می‌توانند موانع را از سر راه خود بردارند و بزودی به مقصد برسند.

حضرت امیر علیه‌السلام در این باره می فرمایند:

“هیچ ملّتی درباره‌ی انجام کاری با هم متحد نشد جز اینکه نیرو گرفت و قدرت پیدا کرد، و هیچ ملّتی از این قدرت بهره نگرفت مگر اینکه خداوند گرفتاری آنان را برطرف کرد و آنها را از بلای ذلّت نجات داد و معالم و نشانه‌های دین را به آنها نمایاند”.

💥خبرِ خوشِ ایجاد اتحاد و ائتلاف میان سیاسیون شهرستان کوهدشت اگرچه دیر؛ اما بارقه های امید را در دل مردمان این سرزمین فقیرِ غنی!! ایجاد نمود و بنده را که عضوِ کوچکی از آن دیار هستم و همچنان دل در گرو آبادانی و توسعه ی آن سامان دارم؛ را بر آن داشت تا از سرِ شوق و امید،نکاتی که در این راستا حائز اهمیت است بیان دارم.

اول: اینکه مردم و منافع مردم،محورِ این ائتلاف باشد.
دوم:با مشارکت و مشورتِ مردم( خِرَدِ جمعی)،فردی توانمند،سیاستمدار و نه سیاست زده!انتخاب شود.
سوم: سیاسیون واقعا در قول و فعل صادق باشند و کور سوی امید مردم به اتحاد و ائتلاف را در حرف و عمل نشان دهند! و هدفِ واقعی،نهایی و قطعی؛ توسعه و آبادانی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان باشد،زیرا مردم واقعا از رفتارهای دوگانه،خسته و نا امیدند!

در پایان باید عرض کنم:

برقراری وحدت و ایجاد ائتلاف بین مردم رنج ها و زحمات فراوانی دارد،زیرا افراد و اقوامی هستند که از روی جهل و عصبیت مانع می شوند و سخت است که میان آراء و افکار متفاوت، هماهنگی ایجاد کرد،اما این را بدانید که رسیدن به اهداف والا،به همان اندازه که مشقت و سختی دارد، در صورت رسیدن به نتیجه،برای همه دلنشین و دلچسب است.

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم،سرزنش ها گر کند خارِ مغیلان غم مخور!

با تقدیم بهترین درود ها.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.