• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
یادداشت؛

مرگ اخلاق و توهم سواد رسانه ای

  • کد خبر : 73493
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۷
مرگ اخلاق و توهم سواد رسانه ای
موسوی نوشت:رقابت در انتخابات بین خوب یا بد نیست(سیاه یا سفید) این رقابت می‌تواند بین خوب و خوب تر (نیک یا نیک تر)هم باشد.

به گزارش کانون سبحان، انتشار مطلبی پیرامون مصاحبه ی نماینده ی فعلی شهرستانهای کوهدشت و رومشگان به مناسبت سالگرد درگذشت زنده یاد دکترالهیار ملکشاهی که با نیکی از ایشان یاد کردند، با هدف تخریب و تخطئه ی خانواده ی آن فقید و همچنین نماینده ی اخلاق مدار شهرستان ، پا را از دایره ی اخلاق و انصاف بیرون نهاده و موجبات آزردگی وجدان های بیدار طرهان بزرگ را فراهم نموده است.هر چند معتقدیم که خاموشی بهترین جواب برای مطالبی است که توسط افراد مجهول الهویه در فضای مجازی منتشر میشود، اما رواج و انتشار این نوع مطالب بی مایه و بدور از ادب و اخلاق نگران کننده است.
در حالی که حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی به نیکی از نماینده ی فقید، مرحوم دکتر الهیار ملکشاهی یاد میکند،اما عده ای که ظاهرا خود را از حامیان جریان اقیانوس معرفی میکنند آن را بر نمی تابند و با هدف تخریب جریان ائتلاف و مانع تراشی در مسیر توسعه حتی به مراسم سالگرد و مدعوین این مراسم رحم نمی کنند.
لازم است جهت تنویر افکار عمومی دو نکته را یادآور شویم.
رقابت در انتخابات بین خوب یا بد نیست(سیاه یا سفید) این رقابت می‌تواند بین خوب و خوب تر (نیک یا نیک تر)هم باشد.
نتیجه ی انتخابات را اکثریت قاطع مردم رقم زده اند،سیاه یا سفید دیدن نتیجه ی انتخابات خطایی فاحش و ظلمی آشکار در حق برنده و بازنده است.چرا که خواسته یا ناخواسته اکثریت قاطع مردم را در مقابل بازنده ی انتخابات(که در قید حیات نیستند) قرار خواهد داد.
در پایان از خانواده ی معظم ملکشاهی انتظار میرود اجازه ندهند عده ای تازه به دوران رسیده،از نمد اعتبار خانوادگیشان کلاهی برای خود بدوزند و با بی اخلاقی ها در فضای مجازی،موجبات آزردگی روح آن فقید بزرگوار را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.