• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
یادداشت؛

مسئولیت یاران سلیمانی در قبال شایعه‌پراکنی‌ها

  • کد خبر : 73503
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
مسئولیت یاران سلیمانی در قبال شایعه‌پراکنی‌ها
ساعدپور نوشت:وظیفه قاطبه مسلمان‌ها است که در مقابل شایعه‌پراکن‌های حریم‌شکن موضع مناسب بگیرند؛ ماجرای فایل صوتی که شرکت یاس و فساد دو خائن به نام سیف و شریفی را آورده است، هوچیگری دشمنان خارجی و مریضی و همگامی پادوهای مفلوک داخلی، آنها را آشکارتر کرد.

به گزارش کانون سبحان، در صدر اسلام جریان نفاق، جهت حریم‌شکنی رسول خدا (ص) به یکی از زنان آن حضرت تهمت زنا زدند و مسلمان‌های ساده‌لوح با سکوت خود مهر تائید بر آن شایعه مخرّب زدند و قرآن کریم تکلیف مسلمان‌ها را روشن کرد که باید در مقابل آن شایعه موضع بگیرند و با فریاد رسا بگویند: (هذآ اِفکٌ مُبین) نور/۱۲: این دروغ بزرگ آشکاری است و: (هذا بُهتانٌ عَظیم) نور/۱۶: این بهتان بزرگی است.

وظیفه قاطبه مسلمان‌ها است که در مقابل شایعه‌پراکن‌های حریم‌شکن موضع مناسب بگیرند. ماجرای فایل صوتی که شرکت یاس و فساد دو خائن به نام سیف و شریفی را آورده است، هوچیگری دشمنان خارجی و مریضی و همگامی پادوهای مفلوک داخلی، آنها را آشکارتر کرد. زمانی که دولت تدمیر (میراندن) امید برای ضربه زدن به جبهه مقاومت، سپاه قدس را تحریم بودجه‌ای می‌کند، سپاه و شهرداری، در زمان مجاهد خستگی‌ناپذیر برادر قالیباف برای جبران بودجه، شرکت یاس را تشکیل می‌دهند و دو نفر خائن نامبرده از آن سوءاستفاده و به قوه قضائیه معرفی و به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند. باید از شایعه‌پراکن‌ها پرسید این اقدام انقلابی، فساد سپاه را می‌رساند یا سلامت آن را؟

اگر یک معده سالم باشد غذاهای فاسد را بالا می‌آورد و قوه هاضمه آن را برنمی‌تابد و دکترهای حاذق و مجرّب آن را دال بر سلامتی معده می‌دانند نه فساد آن! در ضمن، جریان تشکیل شرکت یاس با همکاری شهرداری و سپاه بوده است و ربطی به شهید حاج قاسم سلیمانی نداشته است و بنا بوده که درآمد آن خرج دفاع از میهن اسلامی شود تا ویلا نشین های نجومی بگیر فاسد در ویلاهای غصبی لم بزنند و سیگنال‌های آن ور آبی را اجرا کنند.

در این ماجرا ثابت شد که حاج قاسم شهید به‌مراتب از حاج قاسم زنده برای دشمنان و منافقین خطرناک‌تر است. مردم، نونهالان و جوانان این مرزوبوم صداقت، ایثار، خلاقیت، تواضع و فروتنی‌ها و… حاج قاسم را الگوی خود قرار داده‌اند و این حنای جریان نفاق را بی‌رنگ کرده و خواهد کرد. راه چاره این افراد پیر و فرتوت حریم‌شکنی است.

در اینجا چند سؤال از وجدان‌های بیدار قابل‌طرح است:

۱-اگر یک فرمانده در حال عملیات، عملیات را به نحو احسن پیش ببرد ولی در آن گیرودار در پشت جبهه تخلفی رخ دهد و متخلفان به سزای اعمال ننگین خود برسند باید تقصیر را به‌پای فرمانده گذاشت؟ اگر کسی در نهان‌خانه و قلب خود این حکم را صادر کند باید او را از جرگه عقلا خارج دانست.

۲-اگر کسی مرتکب زنای محصنه و دزدی با شرایطش شد و قوه قضائیه حکم رجم و قطع انگشتان را صادر کرد باید قوه قضائیه و شاهدان عینی را زیر سؤال برد؟ و یا باید بر اقدام آنها احسنت گفت؟

3-آیا کسانی که روی پرونده فساد کِرِسِنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت قطعه و خودروسازی کروز که اموال غارت کرده خود را خرج ستاد انتخاباتی هم‌حزبی‌های خود می‌کردند، فساد کلان رشت الکتریک، شرکت توتال فرانسه و… کارکردند و پته خیانت آن‌ها را روی آب انداختند باید زیر سؤال بروند؟ و یا باید مرتکبین این خیانت‌ها تا ابد نگون سر باشند؟

این شانتاژهای تبلیغاتی روی ذهن مردم بصیر ما تأثیر نخواهند گذاشت، مگر دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی نظام سلطه و جیره‌بگیران آنها توانستند محبت امام عزیز و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را از دل‌ها بزدایند؟ مگر سلیمانی زدایی آنها در قالب تقابل میدان و دیپلماسی، توانست از محبت شهید سلیمانی در دل مردم فهیم قدردان بکاهد؟ مردم ما همان مردم روز قدس، ۲۲ بهمن، نهم دی، ۱۹ دی و روز تشییع پیکر امام و شهید والامقام سلیمانی هستند و افسران بی‌شمار جنگ نرم حافظ این صحنه‌های تماشایی هستند و نخواهند گذاشت بار دیگر بالای منابر، میمون‌ها علی (ع) را نسبّ کنند؛ و هیچ‌گاه نخواهند گذاشت حسین‌ها به مسلخ روند.

خطاب یاران سلیمانی به دشمنان این است که «قُل لِلَّذینَ لا یُومنونَ اِعمَلوا عَلی مَکانَتکُم إنَّا عَامِلون» هود/۱۲۱ و به کسانی که ایمان نمی‌آورند بگو: (هرچه در توان دارید انجام دهید، ما هم انجام می‌دهیم) و ان‌شاءالله پیروز میدان ما هستیم که عامل به وظیفه و تکلیف الهی هستیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73503
  • نویسنده : محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل
  • 624 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.