• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

مشارکت پرشور در انتخابات یک وظیفه مهم است

  • کد خبر : 79314
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰:۳۱
مشارکت پرشور در انتخابات یک وظیفه مهم است
امام‌جمعه کوهدشت گفت: مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم است، کاندیداها بایستی اخلاق را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار داده و از هرگونه تخریب پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوهدشت، اظهارداشت: حکم خدا و هر آنچه را که دستور و نازل فرموده است، بایستی بجا آورده و به فکر فقرا باشیم، گناه جامعه را به تباهی می‌کشاند و در برابر آن بایستی امربه‌معروف و نهی از منکر انجام شود.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم، افزود: درصحنه‌های مختلف کشور، مردم همیشه درصحنه دفاع از انقلاب اسلامی در میدان هستند و به این خاطر امروز جنایتکاران عالم فهمیده‌اند که این انقلاب را نمی‌توان شکست داد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت فضای مجازی و سوادرسانه‌ای از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد: امروز روز دوقطبی سازی نیست، بلکه روز وحدت و مشارکت واقعی است، تمام گروه‌های سیاسی که معتقد به‌نظام هستند به میدان بیایند و مشارکتی حداکثری در انتخابات را رقم بزند؛ تلاش رسانه‌های بیگانه و برخی عوامل داخلی دلسرد کردن مردم از نظام است.

وی تصریح کرد: راه نجات کشور، حضور مردم درصحنه است، اگر حضور مردم در وقایع سال ۵۶ نبود انقلاب شکل نمی‌گرفت و در ادامه اگر این حضور تداوم پیدا نمی‌کرد، در جنگ ۸ ساله نیز پیروز نمی‌شدیم.

طهماسبی با اشاره به بازخوانی دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی پیرامون نقش آراء مردم، گفت: مشروعیت این نظام اسلامی الهی است، مردم ایران تا این لحظه باصلابت، درصحنه بوده و هستند، اسلام ناب برای اراده مردم ارزش قائل است.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: مردم بایستی افرادی انتخاب کنند که خواسته مردم را انجام و تحول را محقق کنند و مجلسی تحول‌آفرین را به وجود بیاورند.

وی با اشاره به جنایات دنیای غرب در غزه و حادثه کرمان، یادآورشد: حمله شب گذشته آمریکا و انگلیس به برخی مواضع یمن را محکوم می‌کنیم، شگرد جدید دنیای غرب این است که خط مقاومت را از بین ببرند و ناایمن‌سازی این محور در سر دارد ولی راه به‌جایی نخواهد برد.

طهماسبی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح و ضرورت حضور گسترده در انتخابات، بیان کرد: مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم الهی، ملی و انسانی است، کاندیداها بایستی اخلاق را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار داده و از هرگونه تخریب پرهیز کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.