• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

معنویت و رابطه عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال‌زدنی بود

  • کد خبر : 72886
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
معنویت و رابطه عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال‌زدنی بود
حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: معنویت و رابطه عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال‌زدنی بود به‌طوری‌که شهادت وی را برجسته کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، ضمن گرامیداشت ایام شهادت شهید سلیمانی، اظهار داشت: بایستی لحظات و دوره‌ها بگذرد که روزگار شخصیتی بزرگ و مردمی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را به خود ببیند.

وی افزود: شهید سلیمانی تربیت‌شده دین، قرآن، انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و این شخصیت بزرگ تأثیر زیادی بر روی افکار عمومی بشریت به‌ویژه مسلمانان منطقه و ایران داشت.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: ایشان علی‌رغم اینکه مرد رزم، مقاومت و نبرد در میدان‌ها سخت بود، ولی رابطه عاطفی خاصی با مردم داشت، ایشان با تواضع، صفا و صمیمیت و با عشق خدمت به مردم‌به‌دور از هرگونه شائبه جناح‌بازی و قدرت‌طلبی در میان مردم حضور پیدا می‌کرد و این‌چنین بود که این رفتار الهی یک اسطوره از وی به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه معنویت شهید سلیمانی، شهادت او را برجسته کرد، تصریح کرد: تبلور محبت شهید سلیمانی در دل مردم، هنگام شهادت و تشییع بدن مطهر ایشان جوششی ایجاد کرد که گروه‌های مختلف به‌صورت خودجوش به میدان آمدند و پس از امام راحل، تشییعی با این میزان و ابعاد مشاهده نکرده بودیم که انقلاب را بیمه کرد.

طهماسبی با اشاره به اینکه گریه‌های مقام معظم رهبری برای حاج قاسم، نشان از اخلاص و صمیمیت این شهید دارد، گفت: هرچه میزان خلوص و پاکی در یک فرد بیشتر باشد خداوند متعال محبت او را در دل‌ها قرار خواهد داد، شهید سلیمانی نیز شخصیتی این‌چنین بود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت ادامه دادن راه شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مکتب این شهید بزرگوار برگرفته از عشق، وفا، صمیمت، بصیرت، خلوص، جهاد درراه خدا و …است، امیدواریم همه ما بتوانیم قدرشناس این مردان مجاهد باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.