• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت :

نام شهید سلیمانی، ترسی بر دل‌های دشمنان است

  • کد خبر : 71634
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
نام شهید سلیمانی، ترسی بر دل‌های دشمنان است
سرهنگ کونانی با اشاره به اینکه نام شهید سلیمانی ، ترسی بر دل‌های دشمنان است، گفت: خودباوری نظام و مردم جمهوری اسلامی و همچنین اتکا به توانمندی های داخلی کشور از دستاورد های مهم هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت ، سرهنگ کرم کونانی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت اظهار کرد : صدام حسین با ظاهر شدن در مقابل دوربین های عراق ، قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرده و آغاز تجاوز رژیم بعث به جمهوری اسلامی ایران را اعلام نمود .

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود : رژیم بعث عراق با امید به نوپا بودن و ناتوان بودن جمهوری اسلامی پا به جنگ نظامی گذاشت ولی در همان ابتدا با دژ محکم نیرو های مردمی و رزمندگان مواجه شدند .

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به تقدیم ۲۲۰ هزار شهید در راه کشور بیان داشت : در تاریخ مشهود است که در زمان حکومت های قبلی مناطقی از کشور واگذار شده بود ولی در جمهوری اسلامی ایران حتی یک وجب از خاک کشور کم نشد .

کونانی ضمن اشاره به اتحاد شرق و غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : در طول هشت سال دفاع مقدس ، کشورهای کویت ، امارات و عربستان مبلغ هشتاد میلیارد دلار به صدام کمک کردند این در شرایطی بود که جمهوری اسلامی ایران سالانه ۷ میلیارد دلار درآمد داشته که جمع هشت ساله آن به کمک های کشور های عربی نیز نمیرسد .

وی دلیل عدم طمع کشور های دنیا نسبت به ایران را پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی دانست و افزود : خودباوری نظام و مردم جمهوری اسلامی و همچنین اتکا به توانمندی های داخلی کشور از دستاورد های مهم هشت سال دفاع مقدس است .

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران توانسته است با تمام اقتدار در مقابل کشور های غربی بایستد و همچنین توقیف کشتی انگلیسی از نشانه های اقتدار جمهوری اسلامی ایران است .

کونانی افزود : با تمامی مشکلات و تحریم ها و جنگ های اقتصادی و سیاسی دشمنان ، جمهوری اسلامی ایران توانسته است از میدان های جنگ پیروز و سرافراز بیرون بیاید .

فرمانده ناحیه کوهدشت نام سردار سلیمانی را عامل ترس دشمنان دانست و گفت : جمهوری اسلامی ایران سردار های بزرگ و پر آوازه ای همچون سردار موسوی و سردار سلامی دارد و این مهم نامی نیک برای این کشور است .

کونانی ضمن تشکر از مدافعان سلامت گفت : همکاری بسیج و شبکه بهداشت در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی یک حرکت بزرگ در زمینه واکسیناسیون عمومی مردم است .

انتهای پیام/

 

تنظیم خبر : کسری امرایی – کانون سبحان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.