• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
یادداشت؛

نشانه‌های بلوغ مردم طرهان و انتخابات پیش‌رو

  • کد خبر : 78881
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۳۶
تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: تریبون‌های سیاسی و مدعیان قیومیت مردم چند صباح دیگر این مطالب را در ذهن خود مرور کنند. تصمیم مردم دقیقا برخلاف هیاهوی کاذب فعلی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«کانونسبحان»،کم کم به روزهای داغ سیاسی در طرهان بزرگ نزدیک می‌شویم. بر خلاف تصور سیاسیون، در این دوره توده‌های مردم، اهل قلم، تحصیل کردگان، دانشجویان و فرهنگیان بسیار بیشتر از سال‌های اخیر به سرنوشت سیاسی شهر حساس شده‌اند. جای شگفتی هم نیست در هر خانه‌ای یک تا چند فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد که با ذهنی زبده بایدها و نبایدها فضای سیاسی_اجتماعی را بدرستی تجزیه و تحلیل می‌کنند و اتفاقا با تحقیق و تفحص سره را از ناسره باز می‌شناسند. و با سواد رسانه‌ای تمام تبلیغات ناشیانه تریبون‌های مختلف را ادراک و تحلیل می‌کنند.

برای آینده نگران هستند بنابراین با تیزبینی به گذشته خواهند نگریست. و همین ادراک درست مدعیان بسیاری را با گذشته ناکارآمد مورد پایش و کنجکاوی قرار خواهد داد.

این نشانه‌های بلوغ جای خوشحالی است. با چنین سرمایه‌هایی می‌توانیم بانیان وضع موجود را به چالش بکشانیم و در منتها آنها را متنبه و درس عبرت بیاموزیم‌. فضای سیاسی شهر در حال پوست اندازی است.
بعنوان احدی از آحاد مردم طرهان بارها طعم تلخ استتثمار باندهای سیاسی، طعم تلخ تبعیض و طعم تلخ موج سواری را چشیده‌ام. بدور از دروغ مردم طرهان بزرگ دل در گرو صداقت، پاکی و پاکدستی، خدمت صادقانه‌ی بی‌منت و مردم داری دارند.

با تحلیل کنش‌ها، واکنش‌ها و حتی سکوت مدبرانه‌ی مردم باید گفت: این بار کسانی که از نمد سیاست صاحب کلاهی شده‌اند، به هیچ وجه برآیند رای و نظر مردم نخواهند بود.

تریبون‌های سیاسی و مدعیان قیومیت مردم چند صباح دیگر این مطالب را در ذهن خود مرور کنند. تصمیم مردم دقیقا برخلاف هیاهوی کاذب فعلی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.